Lonkeroauto Lonkeroauto
Piho lyö faktat tiskiin Piho lyö faktat tiskiin
Satiiri ankarasti kielletty! Satiiri ankarasti kielletty!
sinä sinä
jäivät kiinni jäivät kiinni
OISPA PAISTINPANNU ;D OISPA PAISTINPANNU ;D
Holokaustin kieltäminen ei ole laitonta suomessa Holokaustin kieltäminen ei ole laitonta suomessa
Neekereillä on päässä vikaa Neekereillä on päässä vikaa
tyttö tyttö
"Karkkimainos" "Karkkimainos"
Jewtube Jewtube
Ne pienet erot, osa2. Ne pienet erot, osa2.
Elokapinan festarit. Elokapinan festarit.
Hähää, joudutte arvaamaan! Hähää, joudutte arvaamaan!
Mää ja Valupera viime kerralla Mää ja Valupera viime kerralla
Fingerpori Fingerpori
Kisuli Kisuli
Natsineekeri Natsineekeri
joulu pukki joulu pukki
Ihana nainen Ihana nainen
Missä he ovat! Missä he ovat!
Laitoin länsimaista hapatusta itärautaan. Onko tämä paha? Laitoin länsimaista hapatusta itärautaan. Onko tämä paha?
haistatko sauli haistatko sauli
Plague Plague
 726 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 14.07.2022 15:41:10
[ + 5 - | ]

Länsimaiden rappion syy

[65718] [mikaisona.jpg] [0.05 MB] [700x391] [] []
mikaisona.jpg

mikä

(14)  · 

haluat

 · 

olla

(7)  · 

isona

 · 

astronautti

(9)  · 

tubettaja

(8)
14.07.2022 18:36:02 | 18:44:58
#585682 [+2] Piilota Suosittele

Vuosia sitten jossain slush tms tapahtumassa joku start up aloittelija haki rahoitusta "tubenomi" ammattikoulutuksen järjestämiseen ja ammattinimikkeen tunnustamiseen.

Silloin ajattelin että ei markkinat maksa kuin senttejä jostain 15minuutin läpäläpä + mainostus / suosittelu videosta ja mistä sille riittäisi esim.suomen kokoisessa maassa katsojia joilla saisi vaikka edes 2000-3000€/kk bruttotulot.

Nyt tiedän vain sen että jos joku "some ammattilainen" suosittelee / esittelee / tuotetta "X", niin yritän parhaani mukaan välttää kyseistä tuotetta välttäkseni tukemasta "some vaikuttajan" rahoitusta.

Sen sijaan striimaajat jotka vain tuottavat sisältöä (ilman piilomainontaa) ovat euronsa ansainneet, tosin joidenkin lahjoitus kerjääminen ärsyttää mutta eipä ole pakko katsoa, voi vain ihmetellä miten jollain P.Viherahollakin on yli 70.000 kanavan tilaajaa, tosin nykyisin varmaan katselukerrat tippuneet 12-14 vuoden takaisista määristä.

14.07.2022 21:42:27
#585744 [+-] Piilota Suosittele

Ei sentään lue taikonautti, mulle ne ovat kaikki olleet aina astronautteja, ja nykyään niitä kutsutaankin avaruuslentäjiksi.

21.09.2025 19:07:43
#718169 [+-] Piilota Suosittele

>>585781
Vanha viesti, mutta jos tosissaan puhutaan että youtube ja vapaa some on pahasta niin silloin ne maat joissa sitä ei ole, niin ne maat EIVÄT ole rappiolla right?

Maat joissa vapaa some ja tubetus on kontrollissa ovat:
Pohjois-Korea

Kiina

Venäjä


Hetkinen, misk tää lista alkaa näin...? Eiks tän pitäny..? Oho ?

(Tosin sä tän tiesitkin, mutta monet muut eivät. Ei se vapaa sometus ole pahasta, vaikka paskaa siitä löytyykin)

[ 8 viestiä | ]