Ja vielä pesäpallomailalla Ja vielä pesäpallomailalla
Viljelijätytyä Viljelijätytyä
isot munat isot munat
Damn Damn
Hapsi Hapsi
Voi koiro :D Voi koiro :D
darkside darkside
George George
tee omat tutkimukset tee omat tutkimukset
Arman Arman
rakel rakel
Jos persut ja vassarit olisi sodassa keskenään Jos persut ja vassarit olisi sodassa keskenään
Juhannustaika Juhannustaika
Vitun joutsen T: Hirve Vitun joutsen T: Hirve
Cax cuwaa Cax cuwaa
Kunnioittakaa perinteitä :DD Kunnioittakaa perinteitä :DD
Parit videot 26 Parit videot 26
cod comedy tj cod comedy tj
Elokapina-chan best owo -Halla-aho Elokapina-chan best owo -Halla-aho
nyt lähette siitä >:3 nyt lähette siitä >:3
lanteet lanteet
En muistanu tätä kohtaa :D En muistanu tätä kohtaa :D
. .
Paras leffa Paras leffa
 666 näyttökertaa, 14 viestiä, 2.57 MB, 1 tiedosto, 14.04.2019 17:40:48
[ + 0 | ]

Triggeröintivideo


triggered

(8)  · 

torilla

(9)  · 

tavataan

(6)  · 

kasvisruoka

 · 

makkaraa

 · 

pitää

 · 

olla

(7)
14.04.2019 19:20:24
#187799 [+1] Piilota Suosittele

"Hyvää, täyttävää ja terveellistä kasvisruokaa." Tän ku näkis jollain laitosruoka budjetilla :D Vitun iso vitsi. Joo voihan se olla. Mutta todellisuus on erillainen kun vihreä kupla.

14.04.2019 21:26:09
#187904 [+-] Piilota Suosittele

>>187799 pavut on halpoja,linssit on halpoja, moni muuki kasvis esim sipuli ja perunat on halpoja.. ruoassa yleensä mikään muu ei maksa paljo mitään paitsi liha

14.04.2019 22:21:38
#187993 [+-] Piilota Suosittele

>>187907 ei rypsiöljyä tai rasvaa tarvita muutenkaan kun sitä saa niin järkyttävästi muista ravinteista.. ite en oo 4kuukauteen käyttäny oikeestaan mitään rasvoja tai öljyjä

14.04.2019 22:46:26
#188040 [+-] Piilota Suosittele

>>187998 välillä mutta en niitä mikrotettavia valmisruokia.. kaikessa on piilorasvaa oikeestaan aina, elimistöki voinu paremmin ku jättäny rasvat käyttämättä.. viikonloppuna saattaa mennä vähän rasvaa jossain krapulamätössä mutta muuten ei

14.04.2019 23:26:09
#188108 [+1] Piilota Suosittele

>>188105
Onks lihaki sitte einestä (varsinki jauheliha)? Jauhot? Makarooni? Niitäkin on käsitelty. Että HeVi osastolta vaa että saa prosessoimatonta ruokaa?

15.04.2019 00:33:49
#188183 [+-] Piilota Suosittele

>>188108 on se jauheliha einestä siinä ja siinä mutta ruoan korvikkeet on niitä eineksiä, makarooni on kanssa einestä kun se on tehty valmiiksi

15.04.2019 09:37:11
#188350 [+-] Piilota Suosittele

>>188186 kaikki mikä ei oo aitoo tavaraa on niitä eineksiä, kaupasta ei paljo muuta löydykkään, jauhelihaki on vaan prosesssoitu ihmiselle helppokäyttöseksi.. se on pääasiassa jauhettua ja survottua teurasjätettä

[ 14 viestiä | ]