mielipide mielipide
Oma peitto Oma peitto
huumoria huumoria
Witold Pilecki - Inmate 4859 Witold Pilecki - Inmate 4859
Tiesittekö että pääsiäissaaren pääpatsaiden alla on ruumiita Tiesittekö että pääsiäissaaren pääpatsaiden alla on ruumiita
:3 :3
irl kissatyty irl kissatyty
Kissagifejä Kissagifejä
Nyt lossahtaa Nyt lossahtaa
The Chemical Brothers - Galvanize The Chemical Brothers - Galvanize
Ihannejoulu Ihannejoulu
Black wabbit Black wabbit
Kai teiltä keittiö löytyy Kai teiltä keittiö löytyy
Kissagifejä Kissagifejä
Kirjoituskone Kirjoituskone
Joo ei oo näkyny Joo ei oo näkyny
i love little girls :3 i love little girls :3
Paint-joulukalenterin 24. luukku Paint-joulukalenterin 24. luukku
budjettiluukku22 &lumen budjettiluukku22 &lumen
Fat Bike Fat Bike
Aina yhtä hauskaa Aina yhtä hauskaa
Ylvästä Joulua! Ylvästä Joulua!
Kissagifejä Kissagifejä
Niin rento Shibekuva Niin rento Shibekuva
 841 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 14.04.2019 14:11:11
[ + 2 | ]

Tänään illalla.

[27781] [tantrum.jpg] [0.1 MB] [828x957] [] []
tantrum.jpg

vaalit

(57)  · 

demokratia

(15)
14.04.2019 14:16:35
#187595 [+-] Piilota Suosittele

Mikä tahansa tulos hyväksytään mukisematta. Paitsi kun trump valittiin niin kyllä sitä vähän saa pillittää vaikka alle kuukaus sitte luvattii että valitaan kuka vaan (eli siis vain hillary) niin siihen tyyditään.

29.06.2022 18:30:27
#581957 [+-] Piilota Suosittele

>>187595
Terveisiä sinne vuoteen 2019, sellasta vaan että Trump ei hävittyään tyytynyt pillittämään kuin demokraatit vaan järjesti Capitol Hillit ;) PS. Se ei ole vieläkään, Herran vuonna 2022 hyväksynyt tappiotaan ;) Toisin kuin demokraatit ^^

29.06.2022 19:05:51 | 19:06:27
#581970 [+-] Piilota Suosittele

>>581968
Mietippäs hetki, miksi aloitin viestin; "Terveisiä sinne vuoteen 2019" ?
Jos oikein tarkkaan pohdit, saatat jopa ymmärtää!

E:
Tai no, en ole sinun kohdallasi varma tuletko ymmärtämään.

29.06.2022 20:38:00 | 20:41:19
#582011 [+-] Piilota Suosittele

>>582009
Ensin kysyit ajattelinko ettet tiennyt?`
Sitten mussutit että nyt on 2022?
Sitten olikin hiljaista.
Ja nyt tajusit koko pointin :D

Ihan sama siinä ku tietokone päivitetään 2v päästä.
Osilla, jotka on vasta tulossa myyntiin.
Niin 2v päästä.

Itkin mulle 50 viestiä kuinka en voi ostaa tulevaisuuden osia!

Niin 2v päästä, se päivitetään.

Sitten huusit ja spedeilit etten voi ostaa tulevaisuuden osia \:D/

Niin, edelleen se kone päivitetään 2v päästä.

Kyselit millä vitulla mä ostan tulevaisuuden osia?

Niin, tulevaisuudessa. 2v päästä.

Siinäkin sulla meni yllättävän pitkä aika tajuta asia.

Vai tajusitko vieläkään? Tästä on muutama vuos.

[ 11 viestiä | ]