Saulilla on munat, sannalla ei. Saulin matka maksoi tod.näköisesti max.1000€ I-luokassakin. Sannan privajetti maksoi min.10.000€ vaikka olisi ollut siirtolentokin. Suomessa tulee ensin presidentti jonka jälkeen pääministeri vaikka pääministerillä olisikin enemmän valtaa.
>>582000 Aika kiire saa olla ettei löydy sopivaa vuoroa kun pelkästään finski lentää 2 kertaa vuorokaudessa, bisnesluokkakin olisi päivästä riippuen 528-905€+muut maksut. Tottakai privajetti tulee halvemmaksi kuin bisnesluokka, jos saa koko koneen täyteen tai jos kyseessä on valtion yhtiön oma jetti tms.
>>582056 Niin, eihän siinä yksityiskoneessa lennä vain pääministeri, vaan koko delegaatio. Myös tullit sun muut selvitykset käy huomattavasti nopeammin yksityiskoneella. Mukaan vielä koneen nousu- ja laskuselvittelyt, niin ero on useampia tunteja.
>>582060 Sitä vaan ei mainittu tuossa uutisessa joten per henkilö hintaa on mahdoton arvioida. Jostain syystä luulen ettei presidentti, pääministeri, euroedustajat jne jonottele turvatarkastuksiin tai tulleihin.
Samaan tapaan terveydenhoidon kanssa. Ottaa sen yksityisen jos kiireeltään tarvitsee. Ongelma on vain siinä, ettei monikaan pääse niihin hoitoihin joten jäävät jonoihin sairastelemaan ja kuolemaan.
>>582213 Nehän ei ole mitään ambulansseja vaan ne kuljettaa lääkärin tapahtumapaikalle ja potilaan sairaalaan vain pakkotilassa. Ainaki saariston ulkopuolella. Sen takia niitä sanotaan lääkärihelikoptereiksi eikä ambulanssihelikoptereiksi.
Naapurikadun arkkitehti paskoi tänään autoni törmäämällä oikean puolen takapuskuriin ja kettuili sitä vanhaksi romuksi, kuittasin asian toteamalla että teikäläiset ajokyvyttömät ääliöt muuttavat minkä tahansa romuksi ja juuri sen tähden ei kannata hankkia uutta autoa kolhittavaksi.
Olisit videoinut homman. Olisi saatu hupia arkkitehdin upeasta eleestä. Julkiseksi tuommoinen mäyhääminen niin alkaa syyllisyys painaa jo hieman enemmän joka arkkitehdilläkin.
[
27 viestiä
|
]
⭰
Pieni ero
Pyllistä veronmaksaja, liukastetta ei ole
Osaa sentään jotain, kun leipätyötään ei.
Demarin aamupala
Se pieni ero kriisitilanteissa
BLM paskaa
Sannan tanssi
#Powdergang
Yle propagandaa 37.
Kouluruokailu
Sanna, tunnettu valehtelija
Mis on gini?
Sanna vähän neuvotteli!
Sillä lailla..
Sannaface
Marin🤣
Parit meemit 😁
Pakollinen meemi.
Hallitus suorittaa
Lisää veroa
Kuitti
Se pieni ero matkustustavassa, kun muut maksavat matkan.