Worth it Worth it
Savage Savage
Ilmaveivi on vanha juttu Ilmaveivi on vanha juttu
ajelu ei koskaan lopu ajelu ei koskaan lopu
Nopeat syövät, hitaat eivät Nopeat syövät, hitaat eivät
Aku Ankka IRL Aku Ankka IRL
Varamonitori hätätilanteita varten. Varamonitori hätätilanteita varten.
Hyvä koira Hyvä koira
Naispoliisi ajaa kiinni autoonsa törmänneen hurjastelijan Naispoliisi ajaa kiinni autoonsa törmänneen hurjastelijan
Piiloutumismestari Piiloutumismestari
Menitsitkö jo siitä että voisin lainata >:3 Menitsitkö jo siitä että voisin lainata >:3
Mongoligondola Mongoligondola
Se oli tonnin fobba Se oli tonnin fobba
am I rite :) am I rite :)
Tuoreita limppuja :3 Tuoreita limppuja :3
Ei jaksa keksiä otsikoita 24 Ei jaksa keksiä otsikoita 24
Aikomus vs. Totuus Aikomus vs. Totuus
Voihan Roseanne Barr minkä teit... Voihan Roseanne Barr minkä teit...
Luomassa paskaa Luomassa paskaa
Sota on hienoa Sota on hienoa
Ei jaksa keksiä otsikoita 17 Ei jaksa keksiä otsikoita 17
Ei jaksa keksiä otsikoita 28 Ei jaksa keksiä otsikoita 28
Tämä soimaan aina kun tekee hyvää joka suhteessa Tämä soimaan aina kun tekee hyvää joka suhteessa
Tämä on tärkeää Tämä on tärkeää
 834 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.15 MB, 1 tiedosto, 25.05.2022 02:11:04
[ + 0 | ]

menot Apachella

[64625] [menot-tulot.png] [0.15 MB] [1360x768] [] []
menot-tulot.png

apache

(12)  · 

menot

 · 

elämisen

 · 

hinta

(35)
25.05.2022 09:27:21 | 09:28:05
#573209 [+1] Piilota Suosittele

>>573191

Keskustaan en haluaisi kyllä muuttaa. Oli se sitten Helsinki tai Järvenpää. Lisäksi en usko, että saisin pyöriäni omaan vuokrattuun varastoon tuolla hinnalla. Jos kolmion vuokra on jotain 1200 euroa kuukaudessa niin se on auttamattomasti jo liikaa.

25.05.2022 09:59:53
#573212 [+1] Piilota Suosittele

Toukokuulle alkoholi + ravintola + herkuttelu yhteensä 600€!

Omat menot tuolla sektorilla varmaan jotain alle 50 kuukaudessa. Toisaalta tietotekniikkaan menee sitten enemmän.

25.05.2022 13:12:43 | 13:14:29
#573252 [+-] Piilota Suosittele

>>573212

No siinä on mukana myös tytärpuolelle piffaukset ja synttärit. Takseissa tälle kuulle sama homma.
Ostin viime kuussa uuden (käytetty) Proliantin Ml350 G8. Pikkuisen on muuttuneet G5 sarjasta.

[ 9 viestiä | ]