Pylly Pylly
gorilla rape gorilla rape
Persereikä Persereikä
tuuks harventaa munki metsää tuuks harventaa munki metsää
börheä börheä
hyllubwyör hyllubwyör
Ihana prinsessa Ihana prinsessa
Lasten kossua ja litukka kolaa Lasten kossua ja litukka kolaa
Ihana nainen Ihana nainen
hämmästyttävää hämmästyttävää
husu hussein valehtelee husu hussein valehtelee
Herttainen mummeli Herttainen mummeli
Pylly Pylly
Pylly Pylly
Ennustus toteutui Ennustus toteutui
vihreiden coopperi testi vihreiden coopperi testi
russian army russian army
ei saatana ei saatana
museossa museossa
kusettaa kusettaa
nälkä nälkä
mannen uusi työkalu mannen uusi työkalu
suomen muslimit juhlivat terrorismia suomen muslimit juhlivat terrorismia
Hodari kaikilla mausteilla Hodari kaikilla mausteilla
 859 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.32 MB, 1 tiedosto, 20.10.2018 22:37:31
[ + 3 | ]

1990 hinnat nykyrahaksi

[19471] [1990-hinnat-nykyrahaksi.jpg] [0.32 MB] [1197x831] [] []
1990-hinnat-nykyrahaksi.jpg

ysäri

(12)  · 

elintarvikkeet

 · 

hinta

(35)  · 

markka

 · 

euro

(12)  · 

r-kioski

(6)
20.10.2018 22:48:41 | 22:49:03
#111282 [+-] Piilota Suosittele

S-marketista vastaavat tänä päivänä: maito 0.68€, reissumies 0.39€, oivariini 2.79€, mansikkajugurtti 0.28€, appelsiinimehu 0.79€..jne.

21.10.2018 00:53:50
#111323 [+-] Piilota Suosittele

Hmm. Tuplahampurilaisen saa tällä hetkellä Hesburgerista ABC:ltä 6,70 eur. Mietin sitä hinnoittelua siinä tovin, mutta kun pakko oli jotain lämmintä lapista helsinkiin syödä matkaa tehtäessä. Saatana!!!!

22.10.2018 10:29:54
#111814 [+-] Piilota Suosittele

>>111282 Toisaalta S-marketissa tuohon aikaan hinnat oli noin puolet R-kioskin hinnoista ja taitaa olla edelleen.
Vähän paremman kuvan saa, kun vertaa esimerkiksi vuokratasoa.
90-luvun lopulla, kun minä omilleen muutin. Yksiö Järvenpään keskustasta maksoi 1200mk/kk (200€). Nyt vastaavasta kämpästä saa 600€.

30.09.2020 23:57:17
#394755 [+1] Piilota Suosittele

1990 luvulla moni asia oli halvempi, mutta myös nurinkurisesti. Esimerkkeinä: perustuotteissa paikallinen siwa oli halvin, spari toiseksi halvin, iso cittari 3´s ja ääs marketti kallein. Nyt lidli halvin, ääs toisena, cittari ja saman ryhmän k-market kalleimmat.
Ysärillä asunnot oli halpoja vuokrata, mutta asuntolainojen korot ja ehdot hirveitä verrattuna nykypäivään, nykyisin jos luottaa tilanteeseen kannattaa ostaa oma asunto ennemmin kuin maksaa sijoittajille melkein samaa vuokrana kuin maksaisi lyhennystä ja vastikkeita omasta.

[ 8 viestiä | ]