kissaa ei kiinnosta kissaa ei kiinnosta
pääsiäinen on transujen juhla pääsiäinen on transujen juhla
Eikö Ttumputtaja tehny jo valkosesn talon länsisiivestä monument Eikö Ttumputtaja tehny jo valkosesn talon länsisiivestä monument
Jutkut vaan todistaa stereotypian olevan totta Jutkut vaan todistaa stereotypian olevan totta
Aikamoinen monsteri Aikamoinen monsteri
Kakara kyseli liikaa Kakara kyseli liikaa
Digimummo sai töitä Digimummo sai töitä
<3 <3
Dog Manwhore Dog Manwhore
Kun mokaa, mutta käykin hyvin Kun mokaa, mutta käykin hyvin
Meritähti Hitler Meritähti Hitler
aprillia aprillia
wobble wobble
tuhannen kullin tuijotus tuhannen kullin tuijotus
minibörh minibörh
NEEKERIONGELMA NEEKERIONGELMA
Kampaa naku naamas, nyt mennään :D Kampaa naku naamas, nyt mennään :D
K menu salaattijuusto on iha hyvä lisuke K menu salaattijuusto on iha hyvä lisuke
Napoleon nykypäivänä Napoleon nykypäivänä
tilauksenne tilauksenne
Ei viddu mage nyt bysyd siinägässärissä Ei viddu mage nyt bysyd siinägässärissä
epäilyttävä pallero epäilyttävä pallero
Fug :D Fug :D
sinne meni osteri-ossi sinne meni osteri-ossi
 799 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.55 MB, 1 tiedosto, 07.03.2022 09:48:10
[ + 4 | ]

Melkoisen epätoivoista.

[62460] [Screenshot_20220307-084717_Twitter.jpg] [0.55 MB] [1080x1361] [] []
Screenshot_20220307-084717_Twitter.jpg

propaganda

(106)
07.03.2022 19:14:33 | 19:17:19
#553163 [+-] Piilota Suosittele

Ei kait mitään konetta sentään 256MB keskusmuistilla myyty Vistan kanssa, tai muutenkaan 2007-08 aikaan enää. Giga oli sillon jo halvemmissakin, 512 ei tainnut edes saada Vistan kanssa yhteensopivuus tarraa vaikka jotkut sellasia varastojen jäänteitä puolikusetuksena myivätkin, ja mistä pitkälti Vista sai vähän tarpeettoman huonon maineen.

No ei poista sitä että silti epäaito ja homoseksuaali, ei edes miehekkäällä ryssäläistavalla.

07.03.2022 20:25:02
#553183 [+2] Piilota Suosittele

StinkPadin maine vain kasvaa: "Kestää roistovaltion pommituksenkin!"

Ja R500:ssa oli kyllä 250 gigan rouskulevy. Mutta ryssäthän eivät gigojen ja megojen välillä eroa osaa tehdä. Putinikin väittää, että hänellä on metrin lerssi, mutta entinen muijansa kertoi, että pikkumuna-Putinilla oli vain 10 senttiä jäykkänä. Ja sekin Viagra-päivinä.

[ 6 viestiä | ]