:3 :3
spandex näyttää spandex näyttää
Imurointia Imurointia
hoodwarts hoodwarts
pieni pintanaarmu pieni pintanaarmu
jätteenkäsittely jätteenkäsittely
ilmasuojaan ilmasuojaan
Lappeerannan natsilipun liehuttaja olikin ryssä Lappeerannan natsilipun liehuttaja olikin ryssä
Ihana nainen Ihana nainen
elämäni tarina elämäni tarina
nolanin kartta nolanin kartta
mami älä huuva mami älä huuva
trans trans
xray xray
eiku nyt pitää mennä eiku nyt pitää mennä
ilmasta viiniä ilmasta viiniä
katuruokaa katuruokaa
MIKÄ SIELLÄ VAANII MIKÄ SIELLÄ VAANII
india spacepower 420 india spacepower 420
it is what it is it is what it is
neekeri neekeröi neekeri neekeröi
Tissiä Tissiä
rabs rabs
autismi vankila autismi vankila
 564 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.64 MB, 1 tiedosto
01.08.2022 17:06:00
[ + 3 | ]

Lensi kahvit nenästä 🤣

[66220] [Screenshot_20220801-170534_Twitter.jpg] [0.64 MB] [1080x1372] [] []
Screenshot_20220801-170534_Twitter.jpg

yleisradio

(64)  · 

propaganda

(106)
01.08.2022 21:16:29
#589502 [+-] Piilota Suosittele

"Poliklinikka maksut pois!"
Otti ja tuotaa...
Max 41,8€ per käyntikerta tai max 135€ päiväkirurginen operointi, maksukatto 680€ / kalenterivuosi jonka jälkeen vapaakortti vuoden loppuun.
Jos on työtön pienillä tuilla eli kelan / soskun asiakas niin no problem, kela maksaa ja lääkkeisiin saa maksusitoumuksen joten "poliklinikkamaksut pois" on turhaa vouhotusta koska ne maksaa itse kenellä on varaa ja kenellä ei ole varaa sille kela maksaa hoidot.

[ 3 viestiä | ]