Pena Pena
>vegeburgeri :D >vegeburgeri :D
Katse jolla myös seurataan kinkun paistumista uunissa Katse jolla myös seurataan kinkun paistumista uunissa
mörökö mörökö
Home alone: First blood Home alone: First blood
Tonttusaatana! Tonttusaatana!
Pupu Pupu
Rapujen juna Rapujen juna
Mummo Mummo
Paskat renkaista Paskat renkaista
näin moni halusi toisen näistä presidentiksi näin moni halusi toisen näistä presidentiksi
Uusi testamentti Uusi testamentti
pieni kasa palluroita :3 pieni kasa palluroita :3
Jekku Jekku
peitossa :3 peitossa :3
Luukku 11 Luukku 11
paint joulukalenteri luukku 3 paint joulukalenteri luukku 3
mindfuck mindfuck
Viimeisin löyty eli idam merkkinen lukko. Luultavasti harvinaine Viimeisin löyty eli idam merkkinen lukko. Luultavasti harvinaine
Heavy metal börh >:3 Heavy metal börh >:3
Ei tolla kyllä kuuhun mennä Ei tolla kyllä kuuhun mennä
Today i want some special attention Today i want some special attention
Paatero Paatero
kissageneraattori kissageneraattori
 1 162 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 29.01.2022 22:35:11
[ + 11 | ]

Spurdo

[61194] [tiedosto.jpg] [0.11 MB] [1075x986] [] []
tiedosto.jpg

spurdo

(377)  · 

venäjä

(491)  · 

suomi

(394)
30.01.2022 02:41:34
#543654 [+-] Piilota Suosittele

taitais saada suomi takkiin kun löllykkä nynny nuoriso olis suomea puollustamassa. "Mun wifi ei toimi". "Kännykkä pitää ladata"

30.01.2022 07:07:27 | 07:07:41
#543663 [+1] Piilota Suosittele

>>543604
"no ragrets" sanoi eräs vanha tatuointikin :D

>>543654
Höpsis, nuorisossa on vielä jäljellä kunnon tekijätyyppejäkin. Ei pidä liikaa takertua "huonoihin omenoihin", vaikka niitä olisikin olevinaan joka sukupolvi kerrallaan enemmän.

30.01.2022 12:20:37
#543732 [+-] Piilota Suosittele

>>543654 Se on jännä miten nuorisoa aina haukutaan. Jos se pitää paikkaansa nii miten helvetissä tämä maa on kehittynyt kun kaikki sukupolvet on ollu velliperseitä?

07.04.2024 11:05:17
#612713 [+2] Piilota Suosittele

>>543732
>>543654
Mä kävin intin 2002 ja silloin oli sama laulu. "ei tää i-nuoriso pärjää jäkä jäkä" todellisuus on toinen, Suomesta ulkomaille sotilaiksi lähtenee ovat todenneet että se toiminta ulkomailla on aivan järkyttävää ja kaaottista. Suomalainen häröpallo on taktinen verrattuna heidän toimintoihin. Eräs sanoi, että ennen lähtöä ajatteli ettei Suomella ois mitään mahdollisuutta ryssiä vastaan. Nyt sama mies sanoo, että Euroopassa Suomella on parhaimmat mahdollisuudet ryssiä vastaan.

Nämä jotka mussuttaa nuorisosta, eivät tiedä mistään mitään. Viime kertauksissa oli just noitä about ~20v ensikertaajia, sekä niiden energiaa tarvitaan. Ne juoksee rinkka selässä, kun tällänen nelikymppnen äijä konttaa perässä. Kun imnä pääsin kuorma-auton lavalta alas, nämä kiimakollit juoksi jo pitkällä mettässä huudellen kontakteja (ei se tinder :D) sekä muita taisteluilmoituksia

[ 6 viestiä | ]