feels börh man feels börh man
Luolaston väestä tuskin moni duunissa käy Luolaston väestä tuskin moni duunissa käy
Mutiainen ja Kepu - ei älämölä linjoilla Mutiainen ja Kepu - ei älämölä linjoilla
päiväunilla päiväunilla
Tissit Tissit
kuten pyydät kuten pyydät
rotate in peace rotate in peace
every day im hustling every day im hustling
tuu tänne sanoo tuu tänne sanoo
vetoja löytyy vetoja löytyy
Kauniita unia, loisten kuvia :) Kauniita unia, loisten kuvia :)
magiaa magiaa
akryyli korjaa pikkuvirheet akryyli korjaa pikkuvirheet
maksutapa maksutapa
cola cola
tämä on tärkeää tämä on tärkeää
täs mä koneel täs mä koneel
Naiset hoitaa hommat Naiset hoitaa hommat
fuck palestine fuck palestine
Ei jumalauta Ei jumalauta
talepaanit talepaanit
Ompa homon näköinen Ompa homon näköinen
upea asento upea asento
ai ai
 807 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 10.03.2024 02:20:35
[ + 1 | ]

Punisher logo Suomi

[68526] [tiedosto.png] [0.09 MB] [996x1292] [] []
tiedosto.png

punisher

 · 

suomi

(394)  · 

suomen lippu

 · 

marvel

(21)  · 

pääkallo

(14)
10.03.2024 04:37:18
#604907 [+-] Piilota Suosittele

Ottamatta kantaa mihinkään muuhun, niin Jon Bernthalin Punisher -sarja oli perhanan hyvä. Ainoa Marvel -sarja, jota on viitsinyt katsoa.

[ 2 viestiä | ]