PC Master racen alku. PC Master racen alku.
I have no idea what i'm doing I have no idea what i'm doing
Tulet kotiin ja tää makaa sun lattial. Miten toimit Tulet kotiin ja tää makaa sun lattial. Miten toimit
Tarvi tulla vittuilee Rovaniemelle Tarvi tulla vittuilee Rovaniemelle
Hyvästi Hyvästi
2d vitsi 2d vitsi
En ollutkaan, hahaa! En ollutkaan, hahaa!
Prismaan saatana Prismaan saatana
Synkassa Synkassa
Lopeta juominen! Lopeta juominen!
Tfw naisesi kääntelee kylkeä mutta et huomaa koska olet zen :3 Tfw naisesi kääntelee kylkeä mutta et huomaa koska olet zen :3
näki ipan näki ipan
Gondola Scarboroughin markkinoilla Gondola Scarboroughin markkinoilla
Harjus harjus Harjus harjus
apu apustaja ärälä apu apustaja ärälä
l - l l - l
Yritys hyvö neekeri Yritys hyvö neekeri
Kivi on tosiaan ''kokkaillut'' jotain Kivi on tosiaan ''kokkaillut'' jotain
Iida takkaapäin Iida takkaapäin
Ryppy soittaa hätänumeroon Ryppy soittaa hätänumeroon
;________; ;________;
Rip Rip
50 tapaa kuolla Robloxissa 50 tapaa kuolla Robloxissa
Puumakokoelma Puumakokoelma
 1 148 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.11 MB, 1 tiedosto, 29.01.2022 22:35:11
[ + 11 | ]

Spurdo

[61194] [tiedosto.jpg] [0.11 MB] [1075x986] [] []
tiedosto.jpg

spurdo

(377)  · 

venäjä

(491)  · 

suomi

(394)
30.01.2022 02:41:34
#543654 [+-] Piilota Suosittele

taitais saada suomi takkiin kun löllykkä nynny nuoriso olis suomea puollustamassa. "Mun wifi ei toimi". "Kännykkä pitää ladata"

30.01.2022 07:07:27 | 07:07:41
#543663 [+1] Piilota Suosittele

>>543604
"no ragrets" sanoi eräs vanha tatuointikin :D

>>543654
Höpsis, nuorisossa on vielä jäljellä kunnon tekijätyyppejäkin. Ei pidä liikaa takertua "huonoihin omenoihin", vaikka niitä olisikin olevinaan joka sukupolvi kerrallaan enemmän.

30.01.2022 12:20:37
#543732 [+-] Piilota Suosittele

>>543654 Se on jännä miten nuorisoa aina haukutaan. Jos se pitää paikkaansa nii miten helvetissä tämä maa on kehittynyt kun kaikki sukupolvet on ollu velliperseitä?

07.04.2024 11:05:17
#612713 [+2] Piilota Suosittele

>>543732
>>543654
Mä kävin intin 2002 ja silloin oli sama laulu. "ei tää i-nuoriso pärjää jäkä jäkä" todellisuus on toinen, Suomesta ulkomaille sotilaiksi lähtenee ovat todenneet että se toiminta ulkomailla on aivan järkyttävää ja kaaottista. Suomalainen häröpallo on taktinen verrattuna heidän toimintoihin. Eräs sanoi, että ennen lähtöä ajatteli ettei Suomella ois mitään mahdollisuutta ryssiä vastaan. Nyt sama mies sanoo, että Euroopassa Suomella on parhaimmat mahdollisuudet ryssiä vastaan.

Nämä jotka mussuttaa nuorisosta, eivät tiedä mistään mitään. Viime kertauksissa oli just noitä about ~20v ensikertaajia, sekä niiden energiaa tarvitaan. Ne juoksee rinkka selässä, kun tällänen nelikymppnen äijä konttaa perässä. Kun imnä pääsin kuorma-auton lavalta alas, nämä kiimakollit juoksi jo pitkällä mettässä huudellen kontakteja (ei se tinder :D) sekä muita taisteluilmoituksia

[ 6 viestiä | ]