landepaukku landepaukku
oli ikävä oli ikävä
Vihdoin korona on ohi! Vihdoin korona on ohi!
Ihan silmiä kirvelee Ihan silmiä kirvelee
Kukkakimppu Kukkakimppu
Työpaikan lounas Työpaikan lounas
kohta me saamme kalaa :3 kohta me saamme kalaa :3
MJ in Heaven MJ in Heaven
piikikäs piikikäs
Luotettava mies Luotettava mies
kikkitötöjä kikkitötöjä
Vihainen george Vihainen george
Maahanmuuton vastustajat Maahanmuuton vastustajat
colakarhu colakarhu
not funny prank not funny prank
Ihan eri asia? Ihan eri asia?
Floyd Floyd
pullaa pullaa
norjalainen kaksi sekunttia ilman poroa norjalainen kaksi sekunttia ilman poroa
Höhö :D Höhö :D
pelottava :3 pelottava :3
Onko tämä repost? Onko tämä repost?
Ratsaus Ratsaus
tarja on rasisti tarja on rasisti
 1 167 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.34 MB, 1 tiedosto, 14.01.2019 03:33:02
[ + 6 | ]
👑 Katsotuin 14.01.2019.

Missä Ruotsi?

[22877] [ruotsi.jpg] [0.34 MB] [1091x1080] [] []
ruotsi.jpg

lippu

(43)  · 

ruotsi

(146)  · 

maahanmuutto

(85)  · 

kulttuuri

(32)  · 

monimuotoisuus

 · 

suomi

(394)  · 

norja

(51)
14.01.2019 06:56:40
#146583 [+-] Piilota Suosittele

>>146567
Ruotsi alkaa mesoomaan kun suomi sanoo, että maahanmuuttoa on vähennettävä. Pitäis sitä tuon verran nyt hurria osata. Kyllä minäkin sitä kieltä peruskoulussa vihasin, mutta ilman sitä ei saa täyttä totuutta heidän yhteiskunnan hirvityksistä.

14.01.2019 18:09:13
#146829 [+-] Piilota Suosittele

>>146583
En opetellut ruotsia koulussa, koska pakko. Sain säälistä aikoinaan kutosen -90-luvulla.
Ollut pari kertaa suomenruotsalainen työkaveri, mutta puhuttu suomea, kosksa olemme Suomessa.
Opein mä sanan rövhål. Ja ymmärrän tuostakin muutamia sanoja.
'' Pitäis sitä tuon verran nyt hurria osata.'' Miksi?
''...ilman sitä ei saa täyttä totuutta heidän yhteiskunnan hirvityksistä.'' Osaatko myös Venäjää?

14.01.2019 20:32:29
#146914 [+-] Piilota Suosittele

>>146829
Idi nahui ja silleen. Kyllä venäjää osasin joskus enemmän kuin ruotsia, mutta on vähän yhteydet itärajan taakse ollu nykyään harvemmassa. En muista kyrillisiä aakkosiakaan enään ja harmittaa jokseenkin.

[ 5 viestiä | ]