Itse en luota yhteenkään poliitikkoon. Samaa paskaa eri nimillä tulee vain. Parempi on varustautua tulevaan tilanteeseen. Siihen, ettei suomessa saa enää kansalainen muuta kuin luun kouraan.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Suomi perkele!
Juhan anusta!
hiilidioksidi
karu pohjola
''Suomessa oli paremmat rajoitukset ku Ruotsissa''