Kenway mökillä Kenway mökillä
HYPERHEADBANG HYPERHEADBANG
Kahvinjuonti Kahvinjuonti
kelassa jonoa kelassa jonoa
It'll be like an orgasm.. in heaven ♥ It'll be like an orgasm.. in heaven ♥
Kiitä minua myöhemmin Kiitä minua myöhemmin
Neekeröittäjä Neekeröittäjä
Veronpalautus Veronpalautus
Mustalaisten vankkurit Mustalaisten vankkurit
pokemon pornoo pokemon pornoo
Raksalla Raksalla
Hehehh Hehehh
Aito kapitalisti Aito kapitalisti
turria turria
Mennäänkö yksille? Mennäänkö yksille?
Kaubs Piit esittää tarjouksen Kaubs Piit esittää tarjouksen
Laatuvideo Laatuvideo
Kenway naisena Kenway naisena
Halla-aho Halla-aho
Cyberpunk 2077 Cyberpunk 2077
Today i'm the Chief. Wanna play? Today i'm the Chief. Wanna play?
Milline muumide tegelane sina oled Milline muumide tegelane sina oled
Kemi Kemi
elä hippi mellakoi elä hippi mellakoi
 780 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 06.01.2022 12:29:21
[ + 0 | ]

Mites se nyt näin meni?

[60361] [tiedosto.jpg] [0.13 MB] [828x1271] [] []
tiedosto.jpg

06.01.2022 13:47:44
#536773 [+-] Piilota Suosittele

>>536768 Jos vaikka syyllistettäis heitä mielummin kun rokottamattomia ihmisiä? Kaikki pinnathan ovat kokoajan täynnä satoja eri tappavia bakteereja ja viruksia.

06.01.2022 13:56:24
#536774 [+2] Piilota Suosittele

>>536773
Joo se ois hyvä. Yli päätään typerien ihmisten, väärintekijöiden ja jopa rikollisten syyllistäminen on ikävä juttu. Ajatteleeko kukaan lainkaan sitä miten paha mieli syyllistämisestä voi tulla?

06.01.2022 14:37:42
#536781 [+-] Piilota Suosittele

>>536774 Ei ajattele. Aikuisten maailmassa joutuu pettymään kokoajan ja tulee usein paha mieli. Siihen pitää vaan tottua, jos haluaa pärjätä aikuisten maailmassa.

[ 9 viestiä | ]