härkä härkä
Kiitti kaverit! Nyt näkee bändin hyvin! Kiitti kaverit! Nyt näkee bändin hyvin!
Hyvä poika :3 Hyvä poika :3
Ei jaksa keksiä otsikoita 59 Ei jaksa keksiä otsikoita 59
tuvun huvun ja luvun rippijuhlat tuvun huvun ja luvun rippijuhlat
Ennen oli kommaritkin terästä. Ennen oli kommaritkin terästä.
Ei jaksa keksiä otsikoita 35 Ei jaksa keksiä otsikoita 35
Moi mun pitää mennä Moi mun pitää mennä
Gondola pyhiinvaelluksella Gondola pyhiinvaelluksella
muistutus muistutus
Sydäntenkerääjä Sydäntenkerääjä
this snibs the snab :--DDD this snibs the snab :--DDD
What the Fuck Hall What the Fuck Hall
Hyvä koira Hyvä koira
awoo awoo
Trump Trump
AAAAAAAA! AAAAAAAA!
Yksinäinen kisu Yksinäinen kisu
Shot placement theory Shot placement theory
Clamavi De Profundis - The Ents' Marching Song Clamavi De Profundis - The Ents' Marching Song
for-god for-god
Monimediatesti Monimediatesti
Jenkkakahvat esillä Jenkkakahvat esillä
Luolastomiitti Luolastomiitti
 785 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto, 06.01.2022 12:29:21
[ + 0 | ]

Mites se nyt näin meni?

[60361] [tiedosto.jpg] [0.13 MB] [828x1271] [] []
tiedosto.jpg

06.01.2022 13:47:44
#536773 [+-] Piilota Suosittele

>>536768 Jos vaikka syyllistettäis heitä mielummin kun rokottamattomia ihmisiä? Kaikki pinnathan ovat kokoajan täynnä satoja eri tappavia bakteereja ja viruksia.

06.01.2022 13:56:24
#536774 [+2] Piilota Suosittele

>>536773
Joo se ois hyvä. Yli päätään typerien ihmisten, väärintekijöiden ja jopa rikollisten syyllistäminen on ikävä juttu. Ajatteleeko kukaan lainkaan sitä miten paha mieli syyllistämisestä voi tulla?

06.01.2022 14:37:42
#536781 [+-] Piilota Suosittele

>>536774 Ei ajattele. Aikuisten maailmassa joutuu pettymään kokoajan ja tulee usein paha mieli. Siihen pitää vaan tottua, jos haluaa pärjätä aikuisten maailmassa.

[ 9 viestiä | ]