Vitun köyhät, miksi ette tienaa? Vitun köyhät, miksi ette tienaa?
mjäy mjäy
Granit Granit
karvinen :D karvinen :D
lopeta trollaus - tai älä lopeta trollaus - tai älä
nälkäinen kissa nälkäinen kissa
Tissiä Tissiä
tärkeä tiedotus tärkeä tiedotus
normipäivä raksalla normipäivä raksalla
Myyy Myyy
digimummo digimummo
hyvä perse hyvä perse
Musta Hiiri ja Mikki Pekka Musta Hiiri ja Mikki Pekka
Pompejin runkkaava muumio Pompejin runkkaava muumio
Persujen unelma paremmasta Suomesta Persujen unelma paremmasta Suomesta
kikkaili kikkaili
ääniä ääniä
rekkapenaa ei ki rekkapenaa ei ki
se on panomies se on panomies
Minä tässä vain nukun Minä tässä vain nukun
hammas lähti hammas lähti
Toxic Avenger Toxic Avenger
pehmeä pehmeä
tissit tissit
 873 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 21.03.2020 09:52:11
[ + 2 | ]

Italia ylireagoi koronaviruksen vuoksi

[40997] [tiedosto.png] [0.05 MB] [809x493] [] []
tiedosto.png

korona

(299)

italia

(45)

thl

(19)
21.03.2020 14:48:02
#320850 [+-] Piilota Suosittele

Sitten edelleen THL:än moni uskoo kuin vuoreen.

Itselläni meni helmikuun lopulla luottamus, kun näki tilanteen kehityksen maailmalla ja nuo lausunnot, joita tuli sitten muitakin. Mm. ettei se Suomeen tule jne.

Kun Iltalehti paljasti, että YT-neuvotteluissa THL:stä on asiantuntijoita heitetty laumoittain pihalle, päättömien lausuntojen syyt näyttäytyivät toisessa valossa. Siellä on tietysti THL täynnä Hyvä Veli -kavereita, oikeiden puolueiden poliittisia broilereita ja muuten vain suojatyöpaikkapalkkaa kerääviä lausuntoautomaatteja, joiden ainoa tarkoitus on palvella puolueita ja himmailla THL:n kuluja (lukuunottamatta Hyvä Veli -porukan palkkoja).

[ 6 viestiä | ]