rabsuja rabsuja
Tissit Tissit
Tunturineekerit Tunturineekerit
Kidnappas jonkun vaimokkeen Kidnappas jonkun vaimokkeen
Tissit Tissit
Joulusuklaata Joulusuklaata
Joulukalenteri 2024 - luukku 7 Joulukalenteri 2024 - luukku 7
panoluukku panoluukku
Älä laita tämmösta Älä laita tämmösta
bensa kunniaan bensa kunniaan
hyvin sammutettu hyvin sammutettu
Eikös kirjastoissa pitäisi olla hissuksiin? Eikös kirjastoissa pitäisi olla hissuksiin?
google google
moniosaajat tulee moniosaajat tulee
raggaus voiddi raggaus voiddi
Aragornin niksat Aragornin niksat
moscow dynamics moscow dynamics
aamun vilosofiat aamun vilosofiat
Jännää Jännää
keimon kotona keimon kotona
Oispa kesä Oispa kesä
Pinokkion puuhat Pinokkion puuhat
Early akkes Early akkes
Netissä paha miele tulee sieluun Netissä paha miele tulee sieluun
 694 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 04.01.2022 03:22:06
[ + 3 - | ]

Tämmöisellä ajokortti..

[60299] [20220104_022133.jpg] [0.09 MB] [1536x373] [] []
20220104_022133.jpg

04.01.2022 05:01:20
#536055 [+8] Piilota Suosittele

Jos asuu Hesan ydinkestustassa eikä kulkutarvetta oo ku muutamia metrejä tai ehkä parhaimmillaan satoja metrejä niin ei siellä tarvi autoa. Hyvä, että Ainon ahdistukset on nyt vähentyneet. Jatkossa voikin sitten keskittyä miesvihaan ja ihonvärinsä aiheuttamaan angstiin.

04.01.2022 08:01:21
#536060 [+2] Piilota Suosittele

>>536056
Ylipäätään kortti pitäis viedä saman tien asemalle jos pelottaa ajaa liikenteessä. Niin teki yks kaveri ku sukulainenkin. Totesivat, että eivät ole enää ajokuntosia ja asia oli sillä selvä. Eikä kumpikaan niistä kirjotellu nettiin, että pelottaa ajaa ja että mitäs tässä tekis.

[ 5 viestiä | ]