hitlers gonna hitl hitlers gonna hitl
elä herätä elä herätä
MORO MORO
Puolalainen Lehmä Puolalainen Lehmä
Ihanat tontut Ihanat tontut
Seppo Hovi Seppo Hovi
koriste koriste
lisää mainoksia lisää mainoksia
ilmatorjunta sano brrrt blyat :-D ilmatorjunta sano brrrt blyat :-D
ebin jeccu :D ebin jeccu :D
kylmä keli kylmä keli
Pelottava mato Pelottava mato
Hyvää Joulua! Hyvää Joulua!
Ihana nainen Ihana nainen
näytän vähä isolta ku kuvattu niin läheltä näytän vähä isolta ku kuvattu niin läheltä
leikkisä apu leikkisä apu
kukkotappelu kukkotappelu
kesä ei tule kesä ei tule
kukkuluuruu kukkuluuruu
2025 käyntiin 2025 käyntiin
NYT POIS SIITÄ NYT POIS SIITÄ
selkään ampumis koulutus selkään ampumis koulutus
kakkaa kakkaa
hieno sirkustemppu hieno sirkustemppu
 694 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 04.01.2022 03:22:06
[ + 3 - | ]

Tämmöisellä ajokortti..

[60299] [20220104_022133.jpg] [0.09 MB] [1536x373] [] []
20220104_022133.jpg

04.01.2022 05:01:20
#536055 [+8] Piilota Suosittele

Jos asuu Hesan ydinkestustassa eikä kulkutarvetta oo ku muutamia metrejä tai ehkä parhaimmillaan satoja metrejä niin ei siellä tarvi autoa. Hyvä, että Ainon ahdistukset on nyt vähentyneet. Jatkossa voikin sitten keskittyä miesvihaan ja ihonvärinsä aiheuttamaan angstiin.

04.01.2022 08:01:21
#536060 [+2] Piilota Suosittele

>>536056
Ylipäätään kortti pitäis viedä saman tien asemalle jos pelottaa ajaa liikenteessä. Niin teki yks kaveri ku sukulainenkin. Totesivat, että eivät ole enää ajokuntosia ja asia oli sillä selvä. Eikä kumpikaan niistä kirjotellu nettiin, että pelottaa ajaa ja että mitäs tässä tekis.

[ 5 viestiä | ]