naurupsykoosit naurupsykoosit
Kiitos 2019-2019 ;___; Kiitos 2019-2019 ;___;
Ihana nainen Ihana nainen
See my vest See my vest
salainen viinakellari salainen viinakellari
Kun Naruto sai ensimmäisen Beybladensa Kun Naruto sai ensimmäisen Beybladensa
Viiden tähden palvelu :) Viiden tähden palvelu :)
Essisarjis remake Essisarjis remake
Hyppää tonne jos ei keleppaa :) Hyppää tonne jos ei keleppaa :)
Party Boy Biitti Party Boy Biitti
Yökerho syrji kehitysvammaisia Yökerho syrji kehitysvammaisia
Nolo Nolo
peach oli horo peach oli horo
se oli virhe :3 se oli virhe :3
hyvää maitoa hyvää maitoa
Tennis on hieno laji Tennis on hieno laji
perhonen perhonen
Eläingiffejä Eläingiffejä
älä rupee neuvomaan älä rupee neuvomaan
ES-Essi ES-Essi
Milla ja kaljanpuutos Milla ja kaljanpuutos
Ball Buster Ball Buster
Hyvää paskapaperia oli Hyvää paskapaperia oli
Erkki pui ohraa Erkki pui ohraa
 942 näyttökertaa, 23 viestiä, 0.76 MB, 1 tiedosto, 04.01.2022 01:18:41
[ + 1 | ]

uudet kujeet

[60298] [uusi-vuosi.png] [0.76 MB] [526x722] [] []
uusi-vuosi.png

sanna marin

(330)
04.01.2022 15:22:57
#536117 [+-] Piilota Suosittele

Tää on juuri sitä Demarin talouspolitiikkaa, kun tuetaan julkisilla varoilla valtion omistamaa yhtiötä

04.01.2022 17:05:28 | 17:08:00
#536132 [+-] Piilota Suosittele

>>536119 Etkö ymmärrä? Sanna saa kaikki tulonsa verovaroista, ja hän ajattelee että hän tukee valtion yhtiötä ostamalla sen tuotteita, niin että verovarat palautuvat valtion omaan kassaan. Valtio tekee tässä kuviossa kuitenkin vain nettotappiota eikä yhtään voittoa ja velka kasvaa ja verot nousee. Tää on Demareiden työllistämisperiaate kaikessa muussakin.

04.01.2022 19:04:01
#536152 [+-] Piilota Suosittele

>>536132 kaikki demarit saa rahansa valtiolta. ei ne rehellistä työtä ole ikinä tehneet. seuraappa demari nuoria. kaikki työttömiä tai "opiskelijoita".

[ 23 viestiä | ]