Kyllä minä niin loukkaannuin Kyllä minä niin loukkaannuin
Kettu Kettu
Nyt leikataan kynnet >:3 Nyt leikataan kynnet >:3
Nick & Jessica's romantic dinner - Part 1 <3 Nick & Jessica's romantic dinner - Part 1 <3
Mitä vittua :D Mitä vittua :D
RASMUS RASMUS
Sara la fountain Sara la fountain
Elämä ikkunan takana Elämä ikkunan takana
Koronan uhrit Koronan uhrit
pyyttoni pyyttoni
Honest Government Ad Honest Government Ad
Muistutukseksi Muistutukseksi
Vasilinsaaren strelka Vasilinsaaren strelka
Viekö terrorismi voiton sananvapaudesta? Viekö terrorismi voiton sananvapaudesta?
TikTok TikTok
"karhu" innostuu "karhu" innostuu
"Halla aho joutui nöyrtymään" "Halla aho joutui nöyrtymään"
Elevis Elevis
HalloweenHomoHaaste HalloweenHomoHaaste
Tikka. Tikka.
Runkun jälkeiset ajatukset Runkun jälkeiset ajatukset
Aspergerix Aspergerix
Lempinimi Lempinimi
jennifer ei ole ennakkoluuloinen jennifer ei ole ennakkoluuloinen
 694 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.09 MB, 1 tiedosto, 04.01.2022 03:22:06
[ + 3 - | ]

Tämmöisellä ajokortti..

[60299] [20220104_022133.jpg] [0.09 MB] [1536x373] [] []
20220104_022133.jpg

04.01.2022 05:01:20
#536055 [+8] Piilota Suosittele

Jos asuu Hesan ydinkestustassa eikä kulkutarvetta oo ku muutamia metrejä tai ehkä parhaimmillaan satoja metrejä niin ei siellä tarvi autoa. Hyvä, että Ainon ahdistukset on nyt vähentyneet. Jatkossa voikin sitten keskittyä miesvihaan ja ihonvärinsä aiheuttamaan angstiin.

04.01.2022 08:01:21
#536060 [+2] Piilota Suosittele

>>536056
Ylipäätään kortti pitäis viedä saman tien asemalle jos pelottaa ajaa liikenteessä. Niin teki yks kaveri ku sukulainenkin. Totesivat, että eivät ole enää ajokuntosia ja asia oli sillä selvä. Eikä kumpikaan niistä kirjotellu nettiin, että pelottaa ajaa ja että mitäs tässä tekis.

[ 5 viestiä | ]