Fug :D Fug :D
ei se oo niin helppoa ei se oo niin helppoa
Pajunkissoja ja vitsejä Pajunkissoja ja vitsejä
🩷 🩷
Ääntä silti lähtee Ääntä silti lähtee
olette jonossa olette jonossa
Tissit Tissit
paskahätä rullakebabin (tuplalihalla) jälkeen paskahätä rullakebabin (tuplalihalla) jälkeen
paritanssi paritanssi
näkyykö mitään kaasutettavaa näkyykö mitään kaasutettavaa
Muutama pisama Muutama pisama
Natisee Natisee
prööt prööt
keskivaikea jumi keskivaikea jumi
Tissit Tissit
et tuo sitä sisälle et tuo sitä sisälle
Ranssu autot paaliin Ranssu autot paaliin
Sain tämmösen halvalla (1€) Sain tämmösen halvalla (1€)
MLEM MLEM
ihana nainen ihana nainen
Kuun takapuoli Kuun takapuoli
ARIGATO ANIME-SAMA ARIGATO ANIME-SAMA
breaking the law breaking the law
tilauksenne tilauksenne
 1 085 näyttökertaa, 22 viestiä, 5.09 MB, 1 tiedosto, 13.12.2021 14:11:26
[ + 5 - | ]

Koronapassi

[59565] [passi.mp4] [5.09 MB] [586x576] [] []

13.12.2021 14:26:58 | 14:27:14
#528433 [+2] Piilota Suosittele

Näinhän tuo tuntuu menevän. Taas syytetään rokottamattomia aivan turhaan. Ne eivät enää baareissa hillu. Eivät käy enää missään. Kaikki paikat koronapassilla. Ketkä niissä paikoissa käy? Ketkä levittää tätä? Ketkä ei käytä enää maskia (kun on suojattu).

Rokotetut ovat kulkutautimyönteistä porukkaa.

13.12.2021 20:21:23
#528532 [+-] Piilota Suosittele

>>528527 No kaivappa nimeni ylös ja postaa tänne kun kerta niin osaat. Sua vituttaa vaan se että me muut tiedetään susta kaikki. Kuka olet ja minkä ikäinen. mt-potilas iisalmesta joka on myös pedari joka pitäs likvidoida. En ala uhkaileen turhaan mutta jotain kauheata sulle pitäs tapahtua.

13.12.2021 20:40:11 | 20:41:30
#528546 [+-] Piilota Suosittele

>>528544 Mielelläni tuhlaan aikaasi mutta lopetan mielummin tähän. Voisin jonku oracle botin nakata sulle niin saat sen kanssa ulista. https://www.cleverbot.com

13.12.2021 20:42:32 | 20:43:12
#528547 [+-] Piilota Suosittele

>>528546 Mun aikaa ei voi tuhlata koska totuus on että se maksaa rahaa. Velka on totta eikä velkaa pääse pakoon. Kyllä sinä vielä viisastut ja ymmärrät sen jonain päivänä.

[ 22 viestiä | ]