Näinhän tuo tuntuu menevän. Taas syytetään rokottamattomia aivan turhaan. Ne eivät enää baareissa hillu. Eivät käy enää missään. Kaikki paikat koronapassilla. Ketkä niissä paikoissa käy? Ketkä levittää tätä? Ketkä ei käytä enää maskia (kun on suojattu).
>>528527 No kaivappa nimeni ylös ja postaa tänne kun kerta niin osaat. Sua vituttaa vaan se että me muut tiedetään susta kaikki. Kuka olet ja minkä ikäinen. mt-potilas iisalmesta joka on myös pedari joka pitäs likvidoida. En ala uhkaileen turhaan mutta jotain kauheata sulle pitäs tapahtua.
>>528544 Mielelläni tuhlaan aikaasi mutta lopetan mielummin tähän. Voisin jonku oracle botin nakata sulle niin saat sen kanssa ulista. https://www.cleverbot.com
>>528546 Mun aikaa ei voi tuhlata koska totuus on että se maksaa rahaa. Velka on totta eikä velkaa pääse pakoon. Kyllä sinä vielä viisastut ja ymmärrät sen jonain päivänä.
[
22 viestiä
|
]
⭰
Koronamös
Nyt lähtee korona
Korona
no vaccines
Tiina ”kasvomaski” Jylhä
Vittu en kuolekaan!
Tilapäisesti
Tiina Jylhän maskit
Pakollinen koronapassi, jota väitettiin salaliitoksi ja öyhöksi
Korona
Lapset eivät levitä koronavirusta aikuisiin
Hyvä neuvo
Korona starter kit
Ja oli salaliittoteoriaa väittää toisin...
Joko on ostettu?
Proteiinitulostin
Alkoholi vs korona
Miksi meillä ei ole pandemiaa
Ei ollu Sleijerilläkään koronaa
Routa terkkariin ajaa
Uusi todellisuus
korona :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD