Eli pandemian olemassaolo tulkitaan kuolleisuusluvuilla? Mitä helvettiä? Pienet kuolleisuusluvut kertovat, että toimet pandemian pahenemisen suhteen ovat onnistuneet.
Jos kuolleisuusluvut alkavat nousta, tarkoittaa se, että on epäonnistuttu.
Korona- ja rokotekriittiset vänkäävät rajoituksia vastaan juuri samoilla perusteilla: "Ei meillä mitään pandemiaa ole! Maskit ovat turhia! Virus on keksitty juttu! Kuolleisuusluvut tämän todistavat!"
Ehdot pandemialle täyttyvät, kun virus aiheuttaa vakavan sairauden ja se alkaa levitä hallitsemattomasti. Se että suomessa eivät esimerkiksi tehohoitopaikat ole täyttyneeet kertoo siitä, että tähän mennessä pandemian pahenemisen estämiseksi suoritetut toimet ovat purreet, vaikka joukosta löytyykin vajakkeja ja muita turtiaisia.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Anteron mielestä tämä on älykästä ja järkevää.
1:1
Mites se nyt näin meni?
täydellinen paita
Karanteeni
Ruotsin koronatoimet
Värähtelee viruksen pois
Pandemia
Nyt helepotti
Suunnitelmat
Proteiinitulostin
Korona
Pillua tarjolla
korona
Tohtori Theodore Noel ja eri kasvomaskit
Se pieni ero
Juhana Vartiainen meinaa tukehtua maskiinsa
Puopolo ihmettelee hallituksen maskiväitteitä
Pakollinen koronapassi, jota väitettiin salaliitoksi ja öyhöksi
Bännit suomireddittiin kun julkaisi faktan THL:n sivulta