Automaatin ryöstö irlantilaisittain Automaatin ryöstö irlantilaisittain
marvel hönös marvel hönös
🤷 🤷
psykoosit tulille psykoosit tulille
Valupertin aamupala Valupertin aamupala
tankki piilossa tankki piilossa
Nää on ihan hyviä :D Nää on ihan hyviä :D
fingerpori fingerpori
Hatsapuria naamaariin Hatsapuria naamaariin
Lääkitys! Lääkitys!
plöts! plöts!
Guile theme goes with everything Guile theme goes with everything
juutalainen tyttö juutalainen tyttö
Melkein Melkein
Mr, Pihvi Mr, Pihvi
Natsi ukrainasta Natsi ukrainasta
Tummankeltanen uloste Tummankeltanen uloste
aerodynamic nigger aerodynamic nigger
Kissa ja isäntä Kissa ja isäntä
high gas high gas
kipset ei tykkää imureista kipset ei tykkää imureista
voima hönö vol.1 voima hönö vol.1
Sannasta monen mieli pahoittui Sannasta monen mieli pahoittui
julianne moore julianne moore
 731 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 20.10.2021 18:26:40
[ + 5 - | ]

Antivaxxerit servattu

[57610] [tiedosto.jpg] [0.05 MB] [960x720] [] []
tiedosto.jpg

korona

(299)  · 

rokote

(70)  · 

koronapassi

(8)
21.10.2021 21:22:50
#509593 [+-] Piilota Suosittele

>>509421
Ja aselupa, metsästyskortti, passi, kelakortti, tulityökortti, saniteettipassi, säteilyvastaavaan todistus ja vitun TIETOKONEEN AJOKORTTI. Hyvä niin, mutta noiden omistaminen ei takaa, että niiden haltia osaa toimia niiden edellyttämällä tavalla. Terveystiedoilla kuitenkin pitäisi olla vielä joku lainsuoja silti vielä.

22.10.2021 09:14:16
#509624 [+1] Piilota Suosittele

>>509409
>>509421
Joo, antivaxxerit saa sössööttää keskenään. Baariin ja ravintolaan pääseminen ei ole ihmisoikeus. Samanlaista valintaa, kun liian kännissä olevan päästäminen baariin jolla estetään ettei se vahingoita itseään ja muita.
>>509593

Sen takia niitä ei esimerkiksi baariympäristössä esitellä muille kun pokelle/ muulle työntekijöille joka niitä kysyy.

22.10.2021 09:59:52
#509628 [+1] Piilota Suosittele

>>509624

Baariin kun en ole menossa niin mitä menetän? Onko se vaikea ymmärtää? Sinne en mene minne ei rahani kelpaa. Siksi tilaan ulkomailta tuotteitakin. Halvemmalla pääsen ja nopeammin. Juomat tulee kauniisti koti-ovelle. Omat baari-illat kaverien kesken kotona videotykin kanssa on parempaa.

22.10.2021 10:25:58
#509637 [+-] Piilota Suosittele

>>509634

En ole ottanutkaan. Teen juuri uutta tilausta saksasta. Pääsen halvemmalla, eikä tarvitse tukea työttömiä vemputtajia suomesta ostamisella.

25.10.2021 21:27:32
#510718 [+-] Piilota Suosittele

Hienoa että passi on olemassa jo. Vielä kun sitä ryhdytään vaatimaan työpaikoilla sekä julkisissa tiloissa, varsinkin terveyspalveluissa, niin sitten alkaa olla hyvä. Baareissa siitä voidaan kyllä luopua.

[ 9 viestiä | ]