Kesällä kävin Villeltä hakemassa kun kävi lähikaupan pihassa paistelemassa. Kyllähän sen nyt kerran söi, mutta ei nyt ihan 15 € arvonen. Ja pakasteena 10 €. Haista Ville nyt vittu.
[
2 viestiä
|
]
⭰
Hatsapuri
hatsapuri eli georgialainen juustoleipä
natsapuri
hatsapuri vedessä
Se hatsapuri syödään vikisemättä saatana
janottaako
Toimarin mietteet tietomurrosta
VIESTI TODELLISUUDESTA
Hatsapuria naamaariin
Ville perkele
Haapasalon hatsapuri
Tekaisin hatsapurin
Ville Ranta :DDDD
10 vuotta venäjää
Jumalauta ville
Boris ja hatsapuri
Pahaan kuntoon Ville Haapasalo on itsensä ryypännyt