Shima Enaga Shima Enaga
gazan avustukset gazan avustukset
naiset naiset
drp drp
Ihana nainen Ihana nainen
husu hussein husu hussein
Tarinoita Suomesta Tarinoita Suomesta
Tallahasseessahallat haastattelee mannea Tallahasseessahallat haastattelee mannea
doom guys doom guys
Biggu bendele syö sinut elävältä >:3 Biggu bendele syö sinut elävältä >:3
Noita Noita
DuckDuckGo DuckDuckGo
jalkatappi jalkatappi
Eat me Eat me
kyllä sillä ajaa voi vielä kyllä sillä ajaa voi vielä
seksirobotti seksirobotti
vasurit vie meijän hitlerin vasurit vie meijän hitlerin
vlc vlc
Muistoja Marusta Muistoja Marusta
Dataajan ergonomia Dataajan ergonomia
Afrikkaan lähti lautapeli Afrikkaan lähti lautapeli
polkupyöräilijät polkupyöräilijät
Hehe Hehe
kiitos chatgpt kiitos chatgpt
 837 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.49 MB, 1 tiedosto, 13.11.2021 20:02:04
[ + 0 | ]

hatsapuri eli georgialainen juustoleipä

[58463] [Ville-Haapasalo2-scaled.jpg] [0.49 MB] [1707x2560] [] []
Ville-Haapasalo2-scaled.jpg

hatsapuri

(16)  · 

ville haapasalo

(9)  · 

(149)
13.11.2021 20:17:29
#515951 [+1] Piilota Suosittele

Siis leipää jonka päälle on sulatettu juustoa? Wowaweewah! Empä olis ikinä tollasta hoksannu. Kyllä on siis eksoottista

13.11.2021 20:57:44
#515981 [+1] Piilota Suosittele

Leipä jossa juustoa seassa, paistettu ja hinta 12€.
100 metrin päässä, eri suunnissa tosin 2 kebab pizzeriaa joissa 3 täytteen pizza 7-8€, kebabit 6-9€, myös BK alle 200m päässä ja sieltä saa jo 10€:lla vaikka 2 whopper ateriaa, kun niihin ottaa isot ranskikset+dipit, niin 12€ mennyt ja saa olla aika läski-sami että pystyy kerralla yksin ne vetämään.
Tämä siis pikaruoka vertailuna,kun ei pysty ymmärtämään miten tuollainen rasva + suola känkky maksaa 12€.

13.11.2021 21:09:52
#515989 [+-] Piilota Suosittele

>>515981 pitää olla kyllä aika läskisami jos mitään noista paskoista syö enemmän kun kerran viikossa. ja joo en kyllä itekkään tajuu tota hintaa ois kyllä tehnyt mieli maistaa mutta en mistään pakaste paskasta maksa noin paljoa

[ 4 viestiä | ]