ebin ebin
Tää :D pyrämentti Tää :D pyrämentti
Nyt lähtee korona Nyt lähtee korona
Näinhän se menee Näinhän se menee
BLM BLM
runkulla runkulla
genraali spörde genraali spörde
Taas pari hölömöä kuvaa Taas pari hölömöä kuvaa
jonnet ei muista jonnet ei muista
Tyhjä Tyhjä
lentävät viikset lentävät viikset
Combosarjis - sellissä Combosarjis - sellissä
Tadah! Tadah!
Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa Yksi kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa
Niksipirkka Niksipirkka
Rotat Rotat
Hiljaa Hiljaa
big benin big benin
Hihhihhii Hihhihhii
Demari syömässä aamupalaa duunarin lautaselta Demari syömässä aamupalaa duunarin lautaselta
Muutama kuva 3. Muutama kuva 3.
Virgin-Aho vs Ano Chad Virgin-Aho vs Ano Chad
Kokeilussa dry aged ribeye pihvi ja patatas bravas. Kokeilussa dry aged ribeye pihvi ja patatas bravas.
blackhawk gondola blackhawk gondola
 729 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 21.01.2020 18:57:12
[ + 5 | ]

terve naapurit

[38745] [0.jpg] [0.05 MB] [430x539] [] []
0.jpg

black

(40)  · 

sabbath

21.01.2020 19:24:10
#296976 [+-] Piilota Suosittele

Vanhaa sabbathia ozzylla voisikin kuunnella naapurista, mutta kun se on arttu paskaria, kasimirin vittuvene, keekin kootut, kassi almaa, jvg ja depis moodia + muuta mölyä mitä en tunnista. No onneksi aina klo 22:01 voi käydä rimputtamassa ovikelloa ja muistuttaa talo.oy:n järjestys säännöissä mainitusta hiljaisuudesta ja ihme kyllä se on aina mennyt jakeluun.

21.01.2020 22:24:42
#297087 [+-] Piilota Suosittele

Onneks meillä on vitun hyvät eristeet talosa. Yhesä entisessä ei varmaan ollu etes minkäänlaisia eristeitä. Soli helevettiä sielä olemine. Päivisin saatan ratiota kuunnella hilijasella tai jos oikein innostun niin vähän King Diamondia, mutta sitäki ihimiskorville sopivalla voimakkuuella.

21.01.2020 23:46:03
#297128 [+-] Piilota Suosittele

Mul oli joskus semmone työtön äijä naapurina. Esitteli ittensä naapuri partsilta ja sano et jos on oikeen paska päivä tai ilta ni joskus tulee luukutettuu slayerii. Mut tämä tapahtu vaan kerran siinä 2 vuoden aikana mitä siinä asuin. 4-5 aikaan aamuyöstä siihen sit heräsin, ja lähdin töihin.

[ 6 viestiä | ]