Epäonnistumiskokoelma 1 Epäonnistumiskokoelma 1
Tehtiin ennen pelin julkaisua, mutta vitsi toimii edelleen Tehtiin ennen pelin julkaisua, mutta vitsi toimii edelleen
Olisit kuunnellut isääsi Olisit kuunnellut isääsi
Oispa Fixit Oispa Fixit
BOKKI ZONE ♂ BOKKI ZONE ♂
hehe hehe
Islam kuvina Islam kuvina
Neuvostosipuli Neuvostosipuli
Iine koittaa näpistellä Iine koittaa näpistellä
Pige Pige
ootteko tehny näin? ootteko tehny näin?
Pupu pöntöllä Pupu pöntöllä
Koiran viisaus Koiran viisaus
Yui and the pink berry channel Yui and the pink berry channel
Vintiöt - Tervasaaren Kesäteatteri: Kauniit ja Rohkeat Vintiöt - Tervasaaren Kesäteatteri: Kauniit ja Rohkeat
kyllä abortti pitäis kieltää kyllä abortti pitäis kieltää
Släp släp slä-lä-pä släp släp slä-lä-pä Släp släp slä-lä-pä släp släp slä-lä-pä
Jännitysnäytelmä Jännitysnäytelmä
Uteliaisuuss koituu kohtaloksi Uteliaisuuss koituu kohtaloksi
big nigga big nigga
Haugodus :3 Haugodus :3
Maistuisko leipä? Maistuisko leipä?
Huono päivä Huono päivä
Obama! Obama!
 814 näyttökertaa, 17 viestiä, 0.16 MB, 1 tiedosto, 21.01.2020 20:08:52
[ + 7 - | ]

Siksi PS

[38747] [20200121_190743.jpg] [0.16 MB] [720x572] [] []
20200121_190743.jpg

persut

(247)  · 

perussuomalaiset

(81)  · 

ps

(47)  · 

talous

(17)  · 

maahanmuutto

(85)
21.01.2020 20:27:37
#297003 [+-] Piilota Suosittele

Kaikki menee päin vittua tässä maassa, kun on kyse maahanmuuttajista ja niiden kotouttamisesta. Ihan sama kuin pyyhkisi satasella persettä niille rahaa jaettaessa.

21.01.2020 22:50:36
#297100 [+-] Piilota Suosittele

Kaikkia muita kommentteja pystyi plussaan sonjana paitsi
>>296992 "PS -> Talous ja turvallisuus -> Hyvinvointi paranee" 1000 plussaa tolle!
Foliohattua syvemmälle päähän ja mitä suvakkeja täällä oikein on modena?

22.01.2020 00:26:58
#297155 [+-] Piilota Suosittele

Voisin ehkä ajatellakin, elleivät persut olisi niin NATO-mielisiä. Edes Halla-aho ei ymmärrä (tai ainakaan arvosta) Suomen puolueettomuutta.

22.01.2020 00:56:38
#297170 [+-] Piilota Suosittele

Se on jännää. Äänestät miten hyvänsä niin keskusta on hallituksessa. Kansa nimenomaan äänesti keskustan pois ja mitä vittua, se keploteltiin hallitukseen. Äänestä, se kannattaa!

22.01.2020 01:20:58
#297183 [+-] Piilota Suosittele

>>297170

Väyrysläisenä ja käytännössä melkein kepulaisena oon samaa mieltä. Sipilän jäljiltä tämä oli täydellisen hävitty peli.

Kepun osallistuminen hallitukseen oli virhe, Kulmunin valinta puheenjohtajaksi oli virhe. Ne käyvät kepulle vielä kalliiksi. Niin, ja Kulmunin peli Rinnettä vastaan oli ihan vitun suuri virhe!

22.01.2020 06:24:13
#297281 [+-] Piilota Suosittele

>>297155
Taasko sinä jauhat tästä, että PS olisi niin NATO-mielisiä?
Persuilla ei ole mitään yhteistä linjaa NATO-jäsenyydelle, paitsi se, että kansanäänestys sitten, jos se koetaan ajankohtaiseksi.

Eli ihan rauhassa vaan äänestämään Persuja.
En itsekkään ole kaikessa tietenkään Halla-ahon kanssa samaa mieltä, koska se on mahdotonta olla täysin samat ajatukset jonkun kanssa.
PS on kuitenkin ainoa puolue tällä hetkellä, joka laittaa oman maan asiat ykkös prioriteetiksi.

22.01.2020 11:27:27
#297338 [+-] Piilota Suosittele

Erinomainen esimerkki propagandasta. Eli verrataan täysin erilaisia menoja ja annetaan ymmärtää, että toinen niistä on huono ja toinen hyvä lopuksi implikoiden, että persut hoitaisivat asiat niin, että hyvä saa enemmän ja huono vähemmän.

Siinä asiassa kuvaan sisällytetty ajatus on tavallaan oikeassa, että kotouttamiselta pois siirrettyjä varoja poliisi tulisi varmasti tarvitsemaan kun yhä useamman kotouttaminen epäonnistuu niiden vähentyneiden resurssien vuoksi.

22.01.2020 11:53:37
#297343 [+-] Piilota Suosittele

>>297155 A. Persuilla ei ole yhtenäistä linjaa Nato kysymyksessä. B. Puolueettomia emme ole olleet koskaan, emmekä tule olemaan johtuen maantieteellisestä sijainnistamme. (lue venäjä) C. Itsemääräämisoikeutemme on aina ollut tietynlainen illuusio. Itsenäisyytemme aikana Venäjä, sekä Neuvostoliitto ovat aina vaikuttaneet hyvin vahvasti sekä sisä, että ulkopolitiikkaamme. Nykyisin sitä vaikuttamista tulee EU:n suunnalta kenties vielä enemmän kuin Moskovasta. Todellisuudessa maamme on aalloilla keinuva puulastu, joka on vain vuoltu niin perkeleen taitavasti, että se ei vain uppoa.

22.01.2020 19:27:54 | 19:28:16
#297454 [+-] Piilota Suosittele

>>297338
että kotouttamiselta pois siirrettyjä varoja

Viitti koko viestiä lainata. Kotouttaminen ei onnistu koska kohderyhmä ei halua kotoutua. Haluaisitko sinä 3 vuoden kursille kuinka ryhdytään eroottiseksi tanssijaksi?

[ 17 viestiä | ]