ryynejä ryynejä
sammunut terroristi sammunut terroristi
Passi hukkui vaarallisella merimatkalla.. ymmärtäähän sen. Passi hukkui vaarallisella merimatkalla.. ymmärtäähän sen.
Amiga Addict Amiga Addict
Reissumies Reissumies
Turppi neekerinä Turppi neekerinä
seitsemäs ulottovuus seitsemäs ulottovuus
Protecin viisaus Protecin viisaus
best titfuck ever best titfuck ever
Ihmelääke afrikassa Ihmelääke afrikassa
Vaihtoehtoja Vaihtoehtoja
Reissumies harmittaa Reissumies harmittaa
opel setä opel setä
Terveelliset elämäntavat. Terveelliset elämäntavat.
resilar resilar
Convert Convert
Normi päivä Ukrainassa Normi päivä Ukrainassa
jonnet muistaa jos muistaa jonnet muistaa jos muistaa
Pää meni oylrälle :3 Pää meni oylrälle :3
botox botox
mangneettinen suoja mangneettinen suoja
boomeri boomeri
Paku Paku
Ja maailma pelastuu Ja maailma pelastuu
 729 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 21.01.2020 18:57:12
[ + 5 | ]

terve naapurit

[38745] [0.jpg] [0.05 MB] [430x539] [] []
0.jpg

black

(40)  · 

sabbath

21.01.2020 19:24:10
#296976 [+-] Piilota Suosittele

Vanhaa sabbathia ozzylla voisikin kuunnella naapurista, mutta kun se on arttu paskaria, kasimirin vittuvene, keekin kootut, kassi almaa, jvg ja depis moodia + muuta mölyä mitä en tunnista. No onneksi aina klo 22:01 voi käydä rimputtamassa ovikelloa ja muistuttaa talo.oy:n järjestys säännöissä mainitusta hiljaisuudesta ja ihme kyllä se on aina mennyt jakeluun.

21.01.2020 22:24:42
#297087 [+-] Piilota Suosittele

Onneks meillä on vitun hyvät eristeet talosa. Yhesä entisessä ei varmaan ollu etes minkäänlaisia eristeitä. Soli helevettiä sielä olemine. Päivisin saatan ratiota kuunnella hilijasella tai jos oikein innostun niin vähän King Diamondia, mutta sitäki ihimiskorville sopivalla voimakkuuella.

21.01.2020 23:46:03
#297128 [+-] Piilota Suosittele

Mul oli joskus semmone työtön äijä naapurina. Esitteli ittensä naapuri partsilta ja sano et jos on oikeen paska päivä tai ilta ni joskus tulee luukutettuu slayerii. Mut tämä tapahtu vaan kerran siinä 2 vuoden aikana mitä siinä asuin. 4-5 aikaan aamuyöstä siihen sit heräsin, ja lähdin töihin.

[ 6 viestiä | ]