Otti vaavin omakseen Otti vaavin omakseen
perhonen perhonen
Neik paita Neik paita
läski paska tuntee itsensä ahdistuneeksi läski paska tuntee itsensä ahdistuneeksi
Mee siitä manlet Mee siitä manlet
Kissi beatbox Kissi beatbox
Lentokone tulee Lentokone tulee
Runksikaa mun kainalolle Runksikaa mun kainalolle
Liam Neesonin kyrpä Liam Neesonin kyrpä
Montakohan kertaa vetänyt käteen Montakohan kertaa vetänyt käteen
herr22 herr22
Suihku Suihku
Läski Paska on naistenmies Läski Paska on naistenmies
vanhat kunnon tulokkaat kauniissa riveissä vanhat kunnon tulokkaat kauniissa riveissä
Jamalin stringit Jamalin stringit
Vain roolipelijutut Vain roolipelijutut
Kamerukset Kamerukset
rage face rage face
Voisinko päästä nukkumaan myös Voisinko päästä nukkumaan myös
Pohjois-Carolinalainen ES Pohjois-Carolinalainen ES
Markorepairs Markorepairs
Todellisen johtajan tunnistaa hulmuavista lahkeista Todellisen johtajan tunnistaa hulmuavista lahkeista
Silmämunat >:3 Silmämunat >:3
Thee Oh Sees - The Dream Thee Oh Sees - The Dream
 1 033 näyttökertaa, 11 viestiä, 1.16 MB, 2 tiedostoa, 28.09.2021 20:41:53
[ + 11 - | ]
👑 Plussatuin 28.09.2021.

Erot nykyhallituksen ja PS:n välillä.

[57012] [Screenshot_20210928-203733_Samsung_Internet.jpg] [0.6 MB] [1079x1727] [] []
Screenshot_20210928-203733_Samsung_Internet.jpg
[57011] [Screenshot_20210928-204103_Twitter.jpg] [0.55 MB] [1079x1268] [] []
Screenshot_20210928-204103_Twitter.jpg

perussuomalaiset

(81)
29.09.2021 17:18:25
#504598 [+-] Piilota Suosittele

>>504596

En valitettavasti ole anarkomarko. En vain luota poliittisiin ihmisiin. Syitä on ihan riittämiin. Suomea on tuhottu nyt 30 vuotta putkeen. Hyvässä vauhdissa on alasajo jatkunut.

29.09.2021 17:27:35
#504603 [+-] Piilota Suosittele

>>504598
Juu, varmasti.
Ihan systemaattista tuhoamista ja kommunismi ois varmaan paras.

Ja koska pepe wilbärillä on pakettikone niin se tekee niistä parempia. Koska pakettikoneita on helppo laittaa 100kpl verkkoon niin siksi pertti-peruspelaajalle pakettikone on parempi. Eiköhän nää sun jorinat ole jo nähty.

29.09.2021 19:15:33
#504609 [+-] Piilota Suosittele

Tää on vähän kaks piippunen juttu. Poliisin budjetti on jotain 700M vuosi ja nyt tapellaan 30M. Epäilen tuossa 700M olevan aika paljon hallinnollista paskaa ja onhan se toki tärkeää etsiä netistä vihapuhujia. Todennäköisesti oikein kohdentaen poliisillakin riittäis rahat ihan hyvin.
Toisaalta turvallisuus on väärä paikka säästää...

30.09.2021 05:54:43
#504658 [+-] Piilota Suosittele

>>504625
Sen verran katsoin ennen kommenttiani, ettäsuurimmat menot kertyvät palkoista ja kiinteistökuluista. Mitens sulla? Kiva vaan kitistä? Muistaakseni poliisin budjetti tälle vuodelle on noin 680M ja sitä nostettiin yli 700M ja silti 30M vajaa. Ei polttoaine, palkat tai vuokrat noin paljoa ole noussu.

Ja kuten sanoin, vähän kaks piippunen juttu ja turvallisuus on tärkeä asia. Varsinkin kun nykyään meno on mennyt aika hulluksi...

[ 11 viestiä | ]