nuuska jonne nuuska jonne
Gay joke... Gay joke...
näin käy kun bemarikuski vahingossa käyttää vilkkua näin käy kun bemarikuski vahingossa käyttää vilkkua
Miten kauan menee kaukosäätimen vaihdossa Miten kauan menee kaukosäätimen vaihdossa
musiikin tekemistä musiikin tekemistä
Isäukko se hallitsee tyttärensä pillua Isäukko se hallitsee tyttärensä pillua
Gondola trippy shit Gondola trippy shit
Toyota lifestyle Toyota lifestyle
Keksivaras Keksivaras
Asiaa nyrkittämisestä Asiaa nyrkittämisestä
hupsista <:3 hupsista <:3
spurdo borgir spurdo borgir
kjeh kjeh kjeh kjeh
ilmeitä ilmeitä
Pamputin 2 Pamputin 2
mielenosoitusta mielenosoitusta
Hengailee vaan Hengailee vaan
Up, up and away Up, up and away
Vai niin ... Vai niin ...
The ride never ends. The ride never ends.
Niinpä Niinpä
gondolan talvisota gondolan talvisota
Nyt syömään! Nyt syömään!
The 20 year old coomer The 20 year old coomer
 601 näyttökertaa, 11 viestiä, 42.54 MB, 1 tiedosto, 30.03.2020 08:43:26
[ + 5 - | ]

Tarina

[41327] [0.mp4] [42.54 MB] [1280x540] [400.66s] [] []

eduskunta

(18)  · 

perussuomalaiset

(81)  · 

ketutus

 · 

ps

(47)
30.03.2020 08:52:20
#324704 [+-] Piilota Suosittele

Ajattelinkin tämän olevan kuin fanfictionia, jonka kaulapartainen läskimaha on kirjoittanut äitinsä kellarissa. En erehtynyt kauheasti.

30.03.2020 09:06:54
#324709 [+-] Piilota Suosittele

>>324706
Olen huomannut tiettyjen uskovaisten ryhmien suunnalta vähän samanlaista retoriikkaa. He ovat nimittäin alkaneet arvostella esimerkiksi evoluutioteoriaan uskovia uskovaisiksi ja halveksivat heitä siksi, että nämä uskovat johonkin niin hölmöön.

30.03.2020 12:59:48
#324782 [+-] Piilota Suosittele

>>324709
Tiedeuskovaisuus? Sellasia haukkuja olen lähipiiriltäni saanut kun arvostelen vähänkin Sanaa.

Mut tuntien, tiedät että teen sitä myös jatkossa >:P

30.03.2020 20:32:38
#324980 [+-] Piilota Suosittele

On se vaikiaa. Jos puolustat kansalaisten oikeuksia niin oot natsi. Jos puolustat miesten oikeuksia niin oot setämies. Jos puolustat sananvapautta niin oot natsi. Jos puolustat naisten oikeuksia niin oot irstas setämies. Jos puolustat oikeutta turvalliseen elämään niin oot taas natsi. Jos oot natsi niin sillon oot natsipelle. Jos oot pelle niin et oo natsi. Sitten jos heittelet pyörätelineitä liikkeiden ikkunoihin oot anarkistipelle joka vastustaa natsipellejä. Jos sitten puolestaan oot oikea pelle niin ketään ei naurata. Kyllä ois Siitoimen Pekalle taas tarvetta niin saatais tolokkuus takas elämään, koska sehän ei arjalaisia ampunu, mutta jos ois tullu joku muu..

[ 11 viestiä | ]