Winnebago Man Winnebago Man
She's still beautiful She's still beautiful
Kissa läks Kissa läks
Kusetettua sikaa Kusetettua sikaa
Tikka. Tikka.
Elä hetkessä Elä hetkessä
Munia Munia
Apocalypse Apocalypse
Taistelu Taistelu
Allahu akbar! Allahu akbar!
perse perse
kovvaa kyyttii :D pt2 kovvaa kyyttii :D pt2
Viinimainos Viinimainos
HARAM !!! HARAM !!!
näin se toimii :3 näin se toimii :3
Kolmen lihan sekoitus Kolmen lihan sekoitus
On se tuo Knoxville On se tuo Knoxville
ei saa kiusata >:3 ei saa kiusata >:3
Pontypool - Grant Mazzy (Army Bombardment, Word Plague) Pontypool - Grant Mazzy (Army Bombardment, Word Plague)
nyt on moovsit :3 nyt on moovsit :3
Sipilä makaa Matin lautakasan päällä Sipilä makaa Matin lautakasan päällä
anime sanna marin anime sanna marin
Satanisaatio Satanisaatio
Hemmetin kakarat Hemmetin kakarat
 680 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 09.02.2020 17:39:33
[ + 3 - | ]

F-35 piiputtaa sateella.

[39477] [f35.JPG.jpg] [0.08 MB] [630x597] [] []
f35.JPG.jpg

09.02.2020 19:29:52
#304870 [+-] Piilota Suosittele

Otetaan Saab, kun ovat luvanneet valmistusta ja työpaikkoja tänne.

Alas ne kaikki kuitenkin ammutaan 15 minuutissa, jos vaikkapa Venäjän kanssa tulee sota.

10.02.2020 01:34:46
#305077 [+-] Piilota Suosittele

>>305041
Lentäjillä kollektiivisesti josta sitten kenraalien kautta muodostetaan mielipide ja päätetään montako sen tyyppistä lentsikkaa on vara ostaa eduskunnassa.

Armeijalle ei Suomessa liikoja heru, jos vertaa länsimaiseen tasoon, mutta se on tehokas. Pakko ollakkin.

10.02.2020 02:08:00
#305112 [+-] Piilota Suosittele

>>305077 Määrä on puuttunut aina, joten pakonedessä on panostettu tasoon. Toivottavasti se linja jatkuu. Itse fanittaisin jenkkien vehkeitä. Jos kahina tulee nii tuskin vastassa on jenkit, joten huoltovarmuus säilyy.

[ 11 viestiä | ]