onko oikea paikka onko oikea paikka
kuralla22 kuralla22
Uskonnot Uskonnot
"Vitun mulkku, päästä irti!" "Vitun mulkku, päästä irti!"
Köydenveto, majesteettinen loikka ja hymyä huuleen Köydenveto, majesteettinen loikka ja hymyä huuleen
TOTISESTI, MOOSES ON SIIAN VEROINEN TOTISESTI, MOOSES ON SIIAN VEROINEN
paskaa paskaa
chad donald vs virgin goofy chad donald vs virgin goofy
En voi hyvin t. Joda En voi hyvin  t. Joda
Jorma Jorma
luvattu maa luvattu maa
Molemmat jutut aika "..." Molemmat jutut aika "..."
Savu siika mooseksen missio :--------DD Savu siika mooseksen missio :--------DD
"Se gif kun mies nostaa pistoolin ohimolle jammaillessaan.& "Se gif kun mies nostaa pistoolin ohimolle jammaillessaan.&
mee ny vittuun origins mee ny vittuun origins
Round One, FIGHT! Round One, FIGHT!
Trump on kansaa jakava poliittinen toimija Trump on kansaa jakava poliittinen toimija
Kannatti nähdä vaivaa :) Kannatti nähdä vaivaa :)
TÄS VITSIS PITÄÄ TIETÄÄ SIIAN ILMESTYS :DDDDDDDD TÄS VITSIS PITÄÄ TIETÄÄ SIIAN ILMESTYS :DDDDDDDD
En venyttele koskaan En venyttele koskaan
suosittu burka suosittu burka
Muikea istuja-koira Muikea istuja-koira
Tuukka Virtaperko -kokoelma 3 Tuukka Virtaperko -kokoelma 3
Punapään huuhtelu Punapään huuhtelu
 880 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.32 MB, 2 tiedostoa, 20.09.2021 13:24:41
[ + 4 | ]

Talibanin merivoimat!

[56842] [20210920_132353.jpg] [0.24 MB] [1242x934] [] []
20210920_132353.jpg
[56841] [20210920_132357.jpg] [0.08 MB] [960x720] [] []
20210920_132357.jpg

20.09.2021 18:42:25
#502420 [+5] Piilota Suosittele

Upottivat ja polttivat varmasti nuokin, kuten huvipuiston vekottimet.

Ensin nauttivat ja rälläsivät rynkkyjensä kanssa törmäysautoilla huvipuistossa, sitten sanoivat haram ja tuhosivat kaiken.

Nämä ovat niitä hienoja monikulttuurisia ihmisiä, joista saadaan tuottavaa työvoimaa. Näin uskoo Ohisalo samalla uskoen, että hän itse on hyväksi Suomelle.

21.09.2021 08:04:16
#502557 [+-] Piilota Suosittele

Miks aina kuvissa jostai talibanista tai ylipäätää terroristeil niil on aina rpg siellä? Tai niiku ymmärrän et helveti hyödylline ase ja kai aika halpaki mut aina poseeraamassa sen kanssa

[ 3 viestiä | ]