Kato! Tassu :3 Kato! Tassu :3
Biisi Biisi
Mettällä Mettällä
Vakavat business neuvottelut >:3 Vakavat business neuvottelut >:3
Erikoinen nimi Erikoinen nimi
Tutkimus: Naapurin kissaakaan ei kiinnosta ;__; Tutkimus: Naapurin kissaakaan ei kiinnosta ;__;
Täältä niitä kissoja tulee :3 Täältä niitä kissoja tulee :3
Osmo ja Merisää Osmo ja Merisää
Pirkkaukon hangover kaljat Pirkkaukon hangover kaljat
Poika on mennyt nurkkaan Poika on mennyt nurkkaan
Makuanalyysi Makuanalyysi
Conan O'Brien vierailee Grönlannissa Conan O'Brien vierailee Grönlannissa
Rakkari ohittaa Rakkari ohittaa
ansa ansa
:D :D
disney disney
Niin hyvää paskaa Niin hyvää paskaa
Mun luu Mun luu
Tänään ei tarvitse kuvata ;3 Tänään ei tarvitse kuvata ;3
Jännäähän tämä on Jännäähän tämä on
Miehet vs. Naiset Miehet vs. Naiset
Ei paljoa hymyilytä Ei paljoa hymyilytä
Mr. James Potku Mr. James Potku
Luolaston rantaloma Luolaston rantaloma
 728 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.3 MB, 1 tiedosto, 05.09.2021 23:24:51
[ + 8 - | ]

Veronika Honka

[56443] [20210905_232417.jpg] [0.3 MB] [1814x2048] [] []
20210905_232417.jpg

idiootti

(125)  · 

vasemmisto

(216)
06.09.2021 00:18:43
#498068 [+2] Piilota Suosittele

Oli aikanaan jo Kapteeni planeetta, Vili Vilperi, Bambukarhut, Tabaluga ja Kaukometsän pakolaiset. En oo paskaa heitelly tiensivuun tosin.

06.09.2021 15:18:20 | 15:21:16
#498118 [+2] Piilota Suosittele

>>498110
Hopsu nyt oli niitä harvoja mikä ei aiheuttanut ilmastoahdistusta. Tai no ihmistä kyllä koko siitä reissusta voi syyttää kun Takeda ei osannu Akakabutoa ampua oikein ekalla kerralla.

13.06.2022 08:31:25
#577542 [+-] Piilota Suosittele

Itse karin piirros on varmaan -70 luvulta, mutta sama virsi n.50 vuotta myöhemmin jatkuu, eli kaikki kuollaan muutamassa vuodessa - sadassa vuodessa, jos ei heti lopeteta saastuttamista.
Vuonna 1985 olin pikku mukula joka uskoi vihreän terrorin väitteitä että alle 5 vuoden päästä suomessa ei ole järviä joissa uida tai kalastaa koska paperi teollisuus muuttaa ne happo altaiksi.
Vuotta myöhemmin kerrottiin kuinka rauhan maan onnettomuuden radioaktiivinen laskeuma tappaa kaikki ulkona olevat eläimet ja paljon muuta paskaa.
Sen jälkeen polttomoottori autoilun piti tappaa eläimet, kasvit jne ensin vuoteen 1995, sitten 1997 tai 2000, sitten lopun piti tulla 2012 tai 2013 mennessä.
Tänä aikana maapallon väkiluku on lisääntynyt yli 2 miljardilla, kiinalaiset, intialaiset, venäläiset jne paskoo ympäristöä uskomattomalla vauhdilla ja suomalaisten pitäisi näyttää esimerkkiä lopettamalla autoilu, teollisuus, maatalous ym saastuttaminen?
Ei ihme että keski-ikäiset ja vanhempi väki reagoi eloapinointiin tyyliin: "Juu juu. Niin taas jälleen kerran" kun tätä ympäristö & ilmasto kuolee paskaa on tuputettu eri versioina yli 50 vuotta.

23.05.2025 09:32:08
#698942 [+-] Piilota Suosittele

>>577542

Ja kaiken tarkoitus on vain hienosti kerätä lisää varallisuutta. Ihminen on hauska olento. Jos on taipuvainen uskomaan satuja uskoo myös ihmisten sepittämiin tarinoihin. Mistään muusta syystä, esim. romanian kerjäläisetkään eivät lähde suomesta. Niille syydetään rahaa niinkin paljon, että pystyvät nauttimaan niin oikeudesta yksityiselle lääkärille pääsystä valtion piikkiin kuin 300 euron mittaisesta käyttörahasta. Ei papereita, ei mitään. Myydään isoanumeroa, ja kerjätään samaan aikaan.

Harmi, kun ei saa enää kauppa määrittää millaista ihmistä saa kaupan edustalla olla. Häiriöt lisääntyneet kyllä.

[ 9 viestiä | ]