ei kinosta ei kinosta
Musta kahvi Musta kahvi
insinööriyttä insinööriyttä
Ryssä keräämässä polttopuita Ryssä keräämässä polttopuita
Stalkkerille jauhot suuhun Stalkkerille jauhot suuhun
Moikka teille kaikille Moikka teille kaikille
iltasantiot iltasantiot
Jack Grey Jack Grey
volvon palvonta volvon palvonta
Tulikin takaisin Tulikin takaisin
Pippuripihvi ja ranet Pippuripihvi ja ranet
pevse veikä pevse veikä
ragekauppias ragekauppias
ei voi olla totta :3 ei voi olla totta :3
azu-nigga azu-nigga
Kissuttelu 101 Kissuttelu 101
Nyt meni fengshui Nyt meni fengshui
Mina pitsa sinule leikele Mina pitsa sinule leikele
ühriutujan viisi ühriutujan viisi
Nelostieltä bongattua Nelostieltä bongattua
Bmw Bmw
Poison Poison
xenu xenu
eläimet pääsivät valloilleen eläimet pääsivät valloilleen
 728 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.3 MB, 1 tiedosto, 05.09.2021 23:24:51
[ + 8 - | ]

Veronika Honka

[56443] [20210905_232417.jpg] [0.3 MB] [1814x2048] [] []
20210905_232417.jpg

idiootti

(125)  · 

vasemmisto

(216)
06.09.2021 00:18:43
#498068 [+2] Piilota Suosittele

Oli aikanaan jo Kapteeni planeetta, Vili Vilperi, Bambukarhut, Tabaluga ja Kaukometsän pakolaiset. En oo paskaa heitelly tiensivuun tosin.

06.09.2021 15:18:20 | 15:21:16
#498118 [+2] Piilota Suosittele

>>498110
Hopsu nyt oli niitä harvoja mikä ei aiheuttanut ilmastoahdistusta. Tai no ihmistä kyllä koko siitä reissusta voi syyttää kun Takeda ei osannu Akakabutoa ampua oikein ekalla kerralla.

13.06.2022 08:31:25
#577542 [+-] Piilota Suosittele

Itse karin piirros on varmaan -70 luvulta, mutta sama virsi n.50 vuotta myöhemmin jatkuu, eli kaikki kuollaan muutamassa vuodessa - sadassa vuodessa, jos ei heti lopeteta saastuttamista.
Vuonna 1985 olin pikku mukula joka uskoi vihreän terrorin väitteitä että alle 5 vuoden päästä suomessa ei ole järviä joissa uida tai kalastaa koska paperi teollisuus muuttaa ne happo altaiksi.
Vuotta myöhemmin kerrottiin kuinka rauhan maan onnettomuuden radioaktiivinen laskeuma tappaa kaikki ulkona olevat eläimet ja paljon muuta paskaa.
Sen jälkeen polttomoottori autoilun piti tappaa eläimet, kasvit jne ensin vuoteen 1995, sitten 1997 tai 2000, sitten lopun piti tulla 2012 tai 2013 mennessä.
Tänä aikana maapallon väkiluku on lisääntynyt yli 2 miljardilla, kiinalaiset, intialaiset, venäläiset jne paskoo ympäristöä uskomattomalla vauhdilla ja suomalaisten pitäisi näyttää esimerkkiä lopettamalla autoilu, teollisuus, maatalous ym saastuttaminen?
Ei ihme että keski-ikäiset ja vanhempi väki reagoi eloapinointiin tyyliin: "Juu juu. Niin taas jälleen kerran" kun tätä ympäristö & ilmasto kuolee paskaa on tuputettu eri versioina yli 50 vuotta.

23.05.2025 09:32:08
#698942 [+-] Piilota Suosittele

>>577542

Ja kaiken tarkoitus on vain hienosti kerätä lisää varallisuutta. Ihminen on hauska olento. Jos on taipuvainen uskomaan satuja uskoo myös ihmisten sepittämiin tarinoihin. Mistään muusta syystä, esim. romanian kerjäläisetkään eivät lähde suomesta. Niille syydetään rahaa niinkin paljon, että pystyvät nauttimaan niin oikeudesta yksityiselle lääkärille pääsystä valtion piikkiin kuin 300 euron mittaisesta käyttörahasta. Ei papereita, ei mitään. Myydään isoanumeroa, ja kerjätään samaan aikaan.

Harmi, kun ei saa enää kauppa määrittää millaista ihmistä saa kaupan edustalla olla. Häiriöt lisääntyneet kyllä.

[ 9 viestiä | ]