Uncle Spurdo :---DDD Uncle Spurdo :---DDD
Totta ainakin Helsingissä Totta ainakin Helsingissä
@hapsi_ @hapsi_
Lifehack Lifehack
Suomen hienoin kolikko Suomen hienoin kolikko
Oho Oho
Jatgosoda :DD Jatgosoda :DD
Oooops... Oooops...
Sekalaisia Sekalaisia
vitun hessu vitun hessu
Kääriytyy Kääriytyy
Bojad ribillä :-------DDDDDDD Bojad ribillä :-------DDDDDDD
Punaisten lyhtyjen alue Punaisten lyhtyjen alue
Mölli Mölli
kuvakommentti niihin tilanteissiin joissa penis hieman kiihottuu kuvakommentti niihin tilanteissiin joissa penis hieman kiihottuu
Onneksi ei ole minun ongelma Onneksi ei ole minun ongelma
Kirkonpolttokana Kirkonpolttokana
Rillit Rillit
Tämä gifu saa sinut vihaiseksi Tämä gifu saa sinut vihaiseksi
Mee töihi Mee töihi
Maahanmuuttaja xDD Maahanmuuttaja xDD
Tähän on hyvä asettua :3 Tähän on hyvä asettua :3
Oma intellektuellinen kannanottoni Oma intellektuellinen kannanottoni
työ apu työ apu
 708 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.29 MB, 1 tiedosto, 18.02.2021 21:15:08
[ + 0 | ]

Hallitus ratkaisi murhailut.

[51842] [Screenshot_20210218-194445_Samsung-Internet.jpg] [0.29 MB] [1079x771] [] []
Screenshot_20210218-194445_Samsung-Internet.jpg

saarikko

(9)  · 

idiootti

(125)
18.02.2021 22:14:59
#440041 [+-] Piilota Suosittele

>>440035
Niitten jätkien ei pitäisi oikeasti ikinä enää saada hengittää muurien ulkopuolella.

Mutta koska Suomi, alaikäiset, hulluus- ja paljousalennukset, niin 20-vuotiaina taas tappotouhussa.

19.02.2021 09:03:31
#440174 [+-] Piilota Suosittele

>>440159
Mitä olen nuorisovankilan touhua nähnyt, niin täysi eläintarha se on.
Oppivat vain uusia kujeita ja saavat kaltaistaan seuraa.
Niille apinoille ei saa sanoa pahasti mitään ja muutenkin käsitellä silkkihansikkain, kun ovat alaikäisiä.
Tunti päivittäin turpaan suurimmalle osalle niistä kuuluisi.

02.03.2022 10:49:37
#551695 [+-] Piilota Suosittele

>>440272

Ainut keino tuossa on se itsepuolustuksen opettelu. Lätkii päähän ensimmäistä hyökkääjää koulussa niin loppuu sen jengin päälle tuleminen. Samoin pitäisi välittömästi koulukiusaaja poistaa koulusta ja lähettää toiseen kouluun. Koko jengi käytännössä erotettaisiin toisista. Esim. yksi keino on, että jos on oulunkylässä ja alkaa koulukiusaajaksi, niin lähetettäisiin kouluun sitten sipooseen. Koska Sipoo on nykyään helsingin aluetta niin sinne alueen kouluihin voisi laittaa pari jannua. Voisi tehdä hyvää.

[ 8 viestiä | ]