>>440159 Mitä olen nuorisovankilan touhua nähnyt, niin täysi eläintarha se on. Oppivat vain uusia kujeita ja saavat kaltaistaan seuraa. Niille apinoille ei saa sanoa pahasti mitään ja muutenkin käsitellä silkkihansikkain, kun ovat alaikäisiä. Tunti päivittäin turpaan suurimmalle osalle niistä kuuluisi.
Ainut keino tuossa on se itsepuolustuksen opettelu. Lätkii päähän ensimmäistä hyökkääjää koulussa niin loppuu sen jengin päälle tuleminen. Samoin pitäisi välittömästi koulukiusaaja poistaa koulusta ja lähettää toiseen kouluun. Koko jengi käytännössä erotettaisiin toisista. Esim. yksi keino on, että jos on oulunkylässä ja alkaa koulukiusaajaksi, niin lähetettäisiin kouluun sitten sipooseen. Koska Sipoo on nykyään helsingin aluetta niin sinne alueen kouluihin voisi laittaa pari jannua. Voisi tehdä hyvää.
[
8 viestiä
|
]
⭰
Vasemmisto & äänestäjä
Neuvo
super hapsi
Tujumpi paukku perseessä
Painopeitto singulirateetti
Viva la resistance!
Idiootti
Parit kuvat :)
Juna kulkee vaan
Itku tulee kun makkarapaketin aukaisee
turvakengät
Apachelle mallia eräilyrimpuiluun
Antimaterian eka bongihitti
Hupsista
Mit vit
nainen ja laser-sääntö
Saarikko..
Greetta
Menkat on mielipidejuttu <3
Naps
Hutisalo..
Covidiot
Don Trump The Science-ish Guy: Disinfectant Injections