ES hengi :DDD ES hengi :DDD
Tonnikalaburgeri ilman leipää ja pieni maito :3 Tonnikalaburgeri ilman leipää ja pieni maito :3
Täällä vartioin minä Täällä vartioin minä
Selfie ja belfie Selfie ja belfie
Haista vittu hiiri Haista vittu hiiri
EEEEeeeEEEviiiiLLL!!!! EEEEeeeEEEviiiiLLL!!!!
ylpeys ylpeys
Jumalan rakkaus Jumalan rakkaus
Feels rare man t. seisaaltaanpyyhkijä Feels rare man t. seisaaltaanpyyhkijä
#19 #19
Vitun juutalaiset Vitun juutalaiset
Lappalainen aasin kesytys laulu Lappalainen aasin kesytys laulu
Kalassa Kalassa
Ny rillataan Ny rillataan
Nigerialaiskirjeet 2 Nigerialaiskirjeet 2
Tassu Tassu
Kunnon chili... Kunnon chili...
Cheers Cheers
Musiikkia matkalle Escobaariin Musiikkia matkalle Escobaariin
Päivän safkat Päivän safkat
Hollywood Hollywood
Piiitkäjalkaiset kisut Piiitkäjalkaiset kisut
Picasso Picasso
Facebookrage is real Facebookrage is real
 750 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.24 MB, 1 tiedosto, 18.07.2021 22:06:25
[ + 4 | ]

Rasmuslaisten psykoosit

[55281] [tiedosto.png] [0.24 MB] [1080x1355] [] []
tiedosto.png

18.07.2021 23:33:08 | 23:34:37
#481645 [+-] Piilota Suosittele

Taas sitä parempaa äärivasemmistolaista väkivaltafantasiointia.

Mitäs jos vain pidettäisiin täältä maasta pois ne, joilla tänne ei ole mitään perustetta ja nostettaisiin kriteereitä, joilla tänne pääsee. Rasisti-Chimerakin kohtasi maakuntakierroksellaan perjantaina eräällä torilla tutun turkkilaisen ja tunnistettuaan heebon, Rasisti-Chimera meni heti kyselemään, mitäs heebolle kuuluu ja mitä nykyään tekee suljettuaan aiemman ravintolansa. Kesäiset jutustelut siinä sitten ja hyvät kesänjatkotoivotukset. Uutta bisnestähän turkkilainen tietysti oli pyörittämässä ostettuaan grillikioskin.

18.07.2021 23:38:20
#481650 [+-] Piilota Suosittele

Ahh, sitä ihanaa suvaitsevaisuutta. Ketään ei saa kiusata, mutta noita me TERRORISOIDAAN NIIN ETTEI NE USKALLA SANOA OMIA MIELIPITEITÄ! Noh, onneks noi on niin soijasii, että ovat pelkkää puhetta ilman tekoja. Tietysti joku sekopää napsahtaa varmaan jossain vaiheessa.

19.07.2021 00:49:47
#481682 [+-] Piilota Suosittele

On se jännää, että aktiiviset terot saa lörpötellä julkisesti miten hävittävät valkosia, mutta auta saatana armias jos valkonen erehtyy sanomaan lakritsia mustaksi.

[ 11 viestiä | ]