Tissit! Tissit!
Täys Malcomisti Täys Malcomisti
olen vähän hassusti nyt :2 olen vähän hassusti nyt :2
Paras kaveri Paras kaveri
Taidekriitikkobörh Taidekriitikkobörh
Arvaa harmittiko..? Arvaa harmittiko..?
Thicc1 Thicc1
Tyäm mies kaiken korjaa Tyäm mies kaiken korjaa
Mut mitäs sanot tästä? Mut mitäs sanot tästä?
Ylikersantin siivouspalvelu Ylikersantin siivouspalvelu
Koe vastauksia Koe vastauksia
Shakkimatti Shakkimatti
Waifuainesta Waifuainesta
Irrottelua Irrottelua
Eskimo (ei se jäätelö) Eskimo (ei se jäätelö)
Rassismi Rassismi
Cat Stevens Cat Stevens
Tytöt vs pojat Tytöt vs pojat
Vangit hunningolla Vangit hunningolla
Kysymys Kysymys
Spikanorin sisko Spikanorin sisko
Vaikka en ruotsista pidäkkään, mutta kuumista naisista kyllä Vaikka en ruotsista pidäkkään, mutta kuumista naisista kyllä
Taidetta Taidetta
Voi hyvä jumala Voi hyvä jumala
 803 näyttökertaa, 23 viestiä, 0.34 MB, 1 tiedosto, 18.07.2021 18:04:08
[ + 3 | ]

Yhdysvaltojen kenraali

[55280] [tiedosto.jpg] [0.34 MB] [2119x1370] [] []
tiedosto.jpg

18.07.2021 19:56:39
#481548 [+-] Piilota Suosittele

Hatsinatsit, fatsinatsit, kuunatsit, huispausnatsit, potternatsit, uusnatsit, luunatsit, natsinatsit!

Natseja, aivan kaikkialla!

18.07.2021 21:25:11
#481594 [+-] Piilota Suosittele

ymmärränkö oikein että amerikkalainen kenraali uhoaa käyttävänsä amerikan sotavoimia amerikan kansalaisia vastaan amerikassa?

18.07.2021 22:43:23 | 22:43:38
#481625 [+-] Piilota Suosittele

>>481616
lähteestä riippuen kaikki republikaanien kannattajat ja vähintään kaikki trumpin äänestäjät - eli suunnilleen puolet kansasta - on natseja
tämä ei pääty hyvin

19.07.2021 00:42:12
#481677 [+-] Piilota Suosittele

>>481676
No mulla ei ookkaan lupaa tappaa ketä tahansa. Tosin kovasti oon yrittäny kuroa kiinni nuita tyyppejä, että pääsisin vielä ennätysten kirjaan, mutta en oo vieläkään saanu tuota kenhittelemääni kylmäfuusioreaktoria räjähtämään. Toimii se muuten hyvin, mutta se räjähdys vielä puuttuu, perkele.

19.07.2021 01:54:16
#481705 [+-] Piilota Suosittele

Natseja siellä, natseja täällä,natsikulkue ikkunan alla, kaapissa vaarallinen natsi, kuussa pimeällä puolella natsien tukikohta.
Kenraali pikkuisen sekoittaa asioita, esim boogaloo porukassa on oikeistolaisia, sekä vasemmistolaisia anarkisteja joiden tavoite on yhdysvaltojen sisällissota.
Eli kenraali haluaa pitää oikeiston ulkona, mutta samaan aikaan päästää vasemmiston riehumaan? Ok XD...
https://fi.wikipedia.org/wiki/Boogaloo_(liike)

19.07.2021 10:16:17
#481742 [+-] Piilota Suosittele

>>481676
en oo kyllä kodkaan laittanu ihmisiä kärsimään niin baljoa gun doi jäbä, mudda eihän sillä nyd niin oleggaan väliä jos vähäsen vielä bistää seuraaville sugupolville ongelmia, josba vaigga venäjä tai giina vois destabilisaatiogambanjan ja sisällissodan jälgeen omia ameriigat ihan omagsi maabläntikseen xD

19.07.2021 19:52:39
#481827 [+-] Piilota Suosittele

>>481592

Aivan. Ja vähättelyssä on huomattu ettei raiskaustapauksiin, terroritekoihin olla otettu juurikaan mitään kantaa. Ei tietenkään. Ne on suvaitsevuutta parhaimmillaan kun raiskaa toisen tai vetää pään poikki.

19.07.2021 20:27:03
#481852 [+-] Piilota Suosittele

>>481827
Vähättelyä ei ole se, että ei ota kantaa. Jo halla-aho on sanonut haastattelussa, että kaikki tietävät miten vastenmielinen rikos raiskaus on, joten sitä ei ole tarvetta erikseen mainita.

[ 23 viestiä | ]