Huoroilu kannattaa Huoroilu kannattaa
Kokeili pientä kikkaa Kokeili pientä kikkaa
Lupaan toimittaa ihan jepa-hyvviä maskeja HVK:lle pe kahvitauoll Lupaan toimittaa ihan jepa-hyvviä maskeja HVK:lle pe kahvitauoll
Millenium Falcon Millenium Falcon
Behold! Behold!
scatman scatman
Gondolan filosofia Gondolan filosofia
lällättelevä loinen lällättelevä loinen
Whot the fuck? Whot the fuck?
LGBT LGBT
Niittykuva Niittykuva
höyryävä kissa :3 höyryävä kissa :3
Tyrnin Marja Tyrnin Marja
Videokuvakommentti Videokuvakommentti
Gondola etenemässä kaupungin raunioihin Gondola etenemässä kaupungin raunioihin
matti ja teppo matti ja teppo
Drive by squirting Drive by squirting
hävittäjä kaupat hävittäjä kaupat
Good Morning Son Good Morning Son
Tiina Jylhän CE-sertifikaatti Tiina Jylhän CE-sertifikaatti
Blondi Blondi
@Riffe hinkkaa @Riffe hinkkaa
tuu, mennään tuu, mennään
nukyaika nukyaika
 1 029 näyttökertaa, 11 viestiä, 3.56 MB, 1 tiedosto, 23.06.2021 23:36:54
[ + 18 - | ]
👑 Plussatuin 23.06.2021.

Elikkäs tuli burrito

[54732] [tiedosto.jpg] [3.56 MB] [4000x3000] [] []
tiedosto.jpg

burrito

(10)  · 

kana

(136)  · 

maissi

(9)  · 

papu

(5)  · 

texmex

 · 

ruoka

(403)
23.06.2021 23:43:39
#474584 [+-] Piilota Suosittele

Vähän oli pelko perseessä kun kanan jauhettu liha oli pakkasessa 4 kk ja olin ehtinyt pakastinlokeron sulattamaan jo siinä välissä kahdesti ja sulattelin jääkaapissa lopuksi lähes 24 h. Bakteerit oli enimmäkseen horroksessa kun ei haissut eikä maistunut millekkään, mutta toisena päivänä jo oli täyte hyvää.

Botulismin olisi kai jo 24-36 h aikana pitänyt iskeä jos sellaista olisi ilmassa, joten onnistuttiin pitämään itseään hengissä taas hieman pidempään. Ei nyt niin hyvää ollut kuin nauta, mutta maha tuli täyteen. Jalapenoja jäin kaipaamaan, mutta ei sitä kaikkea voi aina saada.

23.06.2021 23:52:39 | 12:17:44
#474588 [+-] Piilota Suosittele

>>474583
Itelle on aika sama, mutta kidney pavut on ihan hyvää täytettä ja jos harjoittelee paskan haulikkoammunnan MM-kisoja varten niin hyvää ruutia siihen. Maissi tulee ulos muuttumattomana, joka osaltaan lisää ammunnan tehokkuutta. Emmental- & mozzarellajuusto toimii hyvänä tilkkeenä niin, että paine ei pääse maissin palojen välistä karkuun ennenkuin pääsevät piipusta ulos.

24.06.2021 12:16:07
#474767 [+-] Piilota Suosittele

>>474643
Aika lievästi. Texmex maustesekoituskin oli itse tekemää, joka on miedompaa kuin se mitä kaupassa myydään pusseissa. Salsakin oli vain medium. Itse pidän tulisesta, mutta toisella syöjistä on herkkä vatsa, niin tuli nyt sitten "suomalaiseen makuun".

24.06.2021 13:52:25
#474791 [+-] Piilota Suosittele

>>474767
"suomalaiseen makuun"

Suola. Käytän sitä liikaa, mutta pakko säilyttää suolatasapaino tällä juomisella, eiks?

Juon välillä yhtä paljon olutta kuin vietnamissa joivat vettä (6-10l), mutta suolatabletti oli pakko syödä päivittäin. Ilman suolaa ei lihakset tottele, ilman chiliä ne tottelee kyllä, ja chilin kanssa tottelee persekin.

24.06.2021 16:17:49 | 16:20:16
#474826 [+-] Piilota Suosittele

>>474791
Tuo 9,6% suolaa tuossa mun sekoituksessa on minusta aika paljon, mutta silti vähemmän kuin kaupan paketissa (18,3%). Olen todennut, että ilman suolaakin pärjää hyvin jos osaa ja toinen oma texmex-sekoitus onkin vain 3,2%, joka riittää ihan hyvin terästämään muita makuja, mikä sen tarkoitus onkin.

Ravintolakokin salainen ase onkin laittaa vaan vitusti suolaista rasvaa ja kaiken saa maistumaan hyvältä pienellä vaivalla.

Mutta jos 30 olutta juo niin kannattaa varmaan ostaa Vichy-vettä vähintään aamuksi.

25.06.2021 02:21:08
#474975 [+-] Piilota Suosittele

>>474826
Suolainen ruoka illan päätteeksi riittänee. Gatorade-jauhetta vetävät jenkit lähi-idässä juoden 2 gallonaa vettä samalla päivässä. Kuumuuteen tottuu kuulemma 2 viikossa.

Oluessa on myös suoloja, ei varmaankaan tarpeeksi.

habs_-kokin salainen ase on suola ja ...niin rasva kyllä.

25.06.2021 11:39:14
#475089 [+-] Piilota Suosittele

>>474975
Alkoholi on diuriteetti ja se baarin pisuaarin lentävä lause "kun yhen juo niin kaksi kusee" pitää hyvin paikkansa. Tein kerran niin suolaista kebabia, että tuli suolaöverit ja seuraavan kerran kun kittasin Pirkan suolatonta vissyä niin johan alko keho vittuileen kun oli tottunut muuhun.

25.06.2021 13:13:34 | 13:14:26
#475136 [+-] Piilota Suosittele

>>475089
Kehoni on kai tottunut olueen liikaakin, ja siihen että syön kerran pari päivässä. Syön silloin hyvin.

e: suolaa saa kai sitten oluesta vähän. Jos juo paljon, saa enemmän.

[ 11 viestiä | ]