Itseasiassa se on just noin. Jonkin täytyy kuolla, että jokin voi elää. Esim. kasvi menettää henkensä, että jokin voi elää sen virroilla. Sama käy kaikelle eloperäiselle saatana!!!!
[
3 viestiä
|
]
⭰
Agenttijuttuja
istuu pörheästi :3
Perjantain extra ft. kissakuvia :3
Koira kertoo vitsin
On tämäkin saatana työmaa >:3
hyvä olla :3
Kissakuvia
Birb
Taivaallinen kori :3
eipäs hypitä pöydille
Babykitter :3
Hyvä börh :3
not hehe
Plöö :p
Näin päästään sisälle parvekkeelta
Kissen waifu
Oh nou!
>:3
pieni musta kissa
Dasabainottelua
Köydenveto, majesteettinen loikka ja hymyä huuleen