Mainos Mainos
Lapsi kiertää. Lapsi kiertää.
blyatboat blyatboat
Tyhmä iinee Tyhmä iinee
postaan idolini postaan idolini
Your booty is mine, Spiderman! Your booty is mine, Spiderman!
wPaint wPaint
E.T E.T
Nahka päällä Nahka päällä
Munki pitää maksaa laskut kuitenki Munki pitää maksaa laskut kuitenki
Hiekkaneekerit hieman yliedustettuna Hiekkaneekerit hieman yliedustettuna
kuvakommentti ilman näitä ei voi pärjätä kuvakommentti ilman näitä ei voi pärjätä
Justiinsa Justiinsa
Ihanat naiset kookontui Ihanat naiset kookontui
mulkku kissa mulkku kissa
U mad U mad
kutsumattomia vieraita kutsumattomia vieraita
Organic spacesuit Organic spacesuit
putoaminen putoaminen
Ikellä jäänyt lääkärileikit päälle Ikellä jäänyt lääkärileikit päälle
Krapula-aamu Krapula-aamu
Pellen biisi Pellen biisi
Pekonilkin ja Masennustajan Tekken pelit Pekonilkin ja Masennustajan Tekken pelit
Entropia kasvaa Entropia kasvaa
 1 052 näyttökertaa, 5 viestiä, 1.72 MB, 1 tiedosto, 26.07.2022 01:40:41
[ + 3 | ]
👑 Katsotuin 26.07.2022.

Jonnet ei muista tätäkään

[66061] [Sega-Saturn-(US)-startup-(HD-720p).mp4] [1.72 MB] [] []

sega

(10)  · 

saturn

 · 

old school

 · 

gamer

(10)  · 

lapsuus

(11)
26.07.2022 02:08:23
#588169 [+3] Piilota Suosittele

Eipä tullut tuohon aikaan tuollaisella pelattua, koska PC Master Race ja parikymppisellä riitti intoa veivata DR Dosia, MS Dosia, Qemmiä, Lacea.. hakea maksimaaliset sopivat muistit peleille ja käyttää useampi kymmenen korppua koneessa, jotta sai jonkun NHL '95:n tms. piraattiversion tungettua koneeseen.

Sitten kun alkoi olemaan enemmän työelämässä, aika väheni ja oli rahaa enemmän, niin ensin tulivat konsolit PC:n rinnalle pyörimään ja sitten vähitellen pelaaminen siirtyi kokonaan niihin ja nykyään konsolitkin lähinnä pölyttyvät. :D

Toki PS5:n voisi ostaa heti, kun joku keksii hyvän syyn miksi... sen jälkeen kun tuli saatua tuoreempi Elisan digiboxi, ei ole PS4:stakaan montaa kertaa tullut käynnistettyä, kun digiboxi pyörittää suoratoistot ja osaa toistaa DLNA serveriltä kaiken mahdollisen.

26.07.2022 02:41:19
#588170 [+1] Piilota Suosittele

>>588169 Hämmentävää miten siinä kohtaa kun on rahaa niin vaihdoit konsoliin.. Jos minulla olisi rahaa ja ostaisin konsolin, tekisin sen luultavasti polttaakseni moisen paskalaitoksen.. :D

26.07.2022 12:19:10
#588215 [+-] Piilota Suosittele

Voi niitä aikoja, kun pelit piti naputella heksadesimaalinäppäimistöllä itse tinatun tietokoneen kahden kilotavun RAM:ille ja näyttönä oli ensin vain 7-segmentit ja ledit, hieman myöhemmin mustavalkoinen itse korjattu putkitelevisio, jossa kuva huojui 64 × 32 pikselin resoluutiolla ja joystickin virkaa hoiti pari potikkaa ja yksi nappula sähköasennusputkenpätkän päässä. Pelaaja tuotti itse tarvitsemansa äänet. Jos yksikin heksakoodi meni naputellessa väärin, meni tovi jos toinenkin asian selvittelyyn.

[ 5 viestiä | ]