Lentosuukko Lentosuukko
Ryntökaari Ryntökaari
Olisihan elitismiä kuunnella ketään asiaa tutkinutta Olisihan elitismiä kuunnella ketään asiaa tutkinutta
Setä Setä
Vasilinsaaren strelka aamulla Vasilinsaaren strelka aamulla
Vesi-ilmapalloja Vesi-ilmapalloja
venäjän sisällissodan mähisijöitä venäjän sisällissodan mähisijöitä
Story of Kyösti Story of Kyösti
Kot Kot
Karhun synty Karhun synty
vittu anime tissit vittu anime tissit
intellektuelli intellektuelli
Siistiä! Siistiä!
Näin strippaa matti Näin strippaa matti
Pesula Pesula
Boset Boset
Oon börhee ja tiedän sen :3 Oon börhee ja tiedän sen :3
Muh ribs! Muh ribs!
Sairas maailma vol. 2 Sairas maailma vol. 2
Kuka on hän? Kuka on hän?
Tässä teille kissekuva... Tässä teille kissekuva...
Thrash only Thrash only
Vihreäsilmäinen kaunotar Vihreäsilmäinen kaunotar
Ninja Ninja
 841 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto
03.09.2021 16:41:28
[ + 3 | ]

Liekkilohta

[56340] [tiedosto.jpg] [0.1 MB] [1600x900] [] []
tiedosto.jpg

liekkilohi

 · 

lohi

(24)  · 

ateria

(12)  · 

ruoka

(403)  · 

mättö

(67)  · 

kokkinurkka

(23)  · 

luolasto

(149)  · 

öky

 · 

rikas

(12)  · 

porho

03.09.2021 16:53:48
#497193 [+-] Piilota Suosittele

närästää. korianterihan on monen mielestä paska mauste mutta ostakaapa niitä kokonaisia siemeniä ja laittakaa myllyyn mitä veivaatte uunikalan päälle vähän, siis kohtuudella niin on niin saatanan hyvää.
ei sillä mausteella taida oikee muuta käyttöö edes olla.

06.09.2021 16:48:50
#498138 [+-] Piilota Suosittele

>>497278
Jep 😋 Mä tilasin pizzaa niin että riitti kahelle koko viikonlopuks. Tosin meni karkkia, viinaa ja sipsejäkin kun oli kahen hengen lanit ja leffailtoja.

Ei jääny treenaamatta mutta kalorit tais ottaa yliotteen. Normaalisti syön hyvin askeettisesti.

Lauantaina oisin syöny ton minuutissa. 4 desiä 60% koskenkorvaa, 20 olutta ja pizzaa niin perhanasti, mutta mässyt.

[ 4 viestiä | ]