poontos poontos
Mitä nyt taas? ;____; Mitä nyt taas? ;____;
olkaa hyvä vaan olkaa hyvä vaan
ehehehe ehehehe
tulinen ruoka tulinen ruoka
2100 vuotta takaisin ollut paskaa olemassa 2100 vuotta takaisin ollut paskaa olemassa
antakaa sille nyt niitä rahoja antakaa sille nyt niitä rahoja
Rattimies Rattimies
me ollaan puussa :3 me ollaan puussa :3
saa ajaa, ei ole yksityisautoilua saa ajaa, ei ole yksityisautoilua
cone of shame cone of shame
Jackass Jackass
Fiksu kaveri Fiksu kaveri
ensimmäinen lentokone manhattanilla ensimmäinen lentokone manhattanilla
Poika on mennyt nurkkaan Poika on mennyt nurkkaan
amazon tulee suomeen amazon tulee suomeen
Järkyttävää Järkyttävää
mitä nytttaas huuman <:3 mitä nytttaas huuman <:3
Saattaa sittenkin olla vielä omakuva Saattaa sittenkin olla vielä omakuva
nyt on vääntöä nyt on vääntöä
Kuvakommentti Kuvakommentti
näin o näin o
pyörii :3 pyörii :3
syksy tulee kovaa vauhtia syksy tulee kovaa vauhtia
â­°
 1 026 näyttökertaa, 1 viesti, 0.75 MB, 1 tiedosto, 03.09.2021 17:18:56
[ + 1 | ]
⇥

Ohjus 🤦‍♂️

[56341] [5f06de3e3b71ccf9c9a55735eb8b18ed.mp4] [0.75 MB] [594x360] [] []

torni

(15)  Â· 

wtf

(135)  Â· 

911

(25)  Â· 

lentokone

(101)
03.09.2021 19:43:10 | 19:43:29
#497252 [+-] Piilota Suosittele

Nyt en ymmärrä otsikkoa, ohjus?

Ainoa WTC teoria ohjuksesta oli pentagoniin, eikä väitettyä lentokoneen (tai minkään muunkaan) osumista pentagoniin ole julkaistu virallisilta tahoilta.

[ 1 viestiä | ]