närästää. korianterihan on monen mielestä paska mauste mutta ostakaapa niitä kokonaisia siemeniä ja laittakaa myllyyn mitä veivaatte uunikalan päälle vähän, siis kohtuudella niin on niin saatanan hyvää. ei sillä mausteella taida oikee muuta käyttöö edes olla.
>>497278 Jep 😋 Mä tilasin pizzaa niin että riitti kahelle koko viikonlopuks. Tosin meni karkkia, viinaa ja sipsejäkin kun oli kahen hengen lanit ja leffailtoja.
Ei jääny treenaamatta mutta kalorit tais ottaa yliotteen. Normaalisti syön hyvin askeettisesti.
Lauantaina oisin syöny ton minuutissa. 4 desiä 60% koskenkorvaa, 20 olutta ja pizzaa niin perhanasti, mutta mässyt.
[
4 viestiä
|
]
⭰
Ilmastoprinssi
Luolavaroitus
Runkkumatskua
Kuka tunnustaa?
Herkkuja
Romanttinen illallinen
nuudelipitsa
Luolaston jääkaappi
Patonkia (ciabatta) leipää
Mainos
Margariinillä voideltua grillikylkeä ja jotain herkkua