Kumman tien valitset Kumman tien valitset
Olympoksen jumalat Olympoksen jumalat
hapsin tyttöystävä hapsin tyttöystävä
Rapsuta vitusti Rapsuta vitusti
Strigoi Strigoi
Hapsi_ lenkillä väritelevisiosta Hapsi_ lenkillä väritelevisiosta
Terveisiä voon Terveisiä voon
Menne ulso Menne ulso
Nerokkuus ja ählämit samassa viestissä Nerokkuus ja ählämit samassa viestissä
Jösse Järvenpää: Yksinäinen Juoppo Jösse Järvenpää: Yksinäinen Juoppo
NY RILLATAA NY RILLATAA
Otsa Otsa
hämis ja kärbä hämis ja kärbä
verstappen perez verstappen perez
Loppu se kännykän näpräys Loppu se kännykän näpräys
Ihana nainen Ihana nainen
Miksi ihmeessä niglettejä ei pahemmin arvosteta? Miksi ihmeessä niglettejä ei pahemmin arvosteta?
broilerin filettä broilerin filettä
Se oli sellanen Scania Se oli sellanen Scania
pepe ajelulla pepe ajelulla
Ryssien kalareissu Ryssien kalareissu
hapsi_ lenkillä hapsi_ lenkillä
Naps Naps
Sigma male Sigma male
 828 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 20.06.2021 21:52:21
[ + 1 | ]

Kun ei ollut ylämäkeä

[54657] [ylamaki.jpg] [0.06 MB] [600x596] [] []
ylamaki.jpg

vihreä

(53)  · 

hippi

(39)  · 

elokapina

(118)
20.06.2021 22:19:33 | 22:20:19
#473625 [+-] Piilota Suosittele

Ilmasto on tärkeä, mutta toteutustapa oli mielestäni väärä.Tällainen rakentaa vain yhä pahenevaa vastakkainasettelua. Ymmärtäisin jos meillä olisi vaikka vakavia ihmisoikeusongelmia. Nyt yritetään kuitenkin muutaman ihmisen voimalla vaikuttaa sellaiseen, johon on mahdollista vaikuttaa äänestämällä.

Joku eri mieltä oleva voinee avata minulle miksi tämä nähtiin hyvänä vaikuttamistapana?

20.06.2021 22:23:42
#473629 [+-] Piilota Suosittele

minusta on aivan käsittämätöntä että kulkuväylän tukkiminen on muka jonkinlainen ihmisen perusoikeus
vahvin tunne minkä tämä mielenilmaus on minussa herättänyt on että selvästikin perusoikeuksia täytyy alkaa karsimaan
enkä oikein tykkää siitä mitä juuri kirjoitin, mutta perkele

20.06.2021 22:59:33
#473634 [+1] Piilota Suosittele

Jonni tunnetaan älykkäistä kannanotoistaan:

"
Liikennesuunnittelijoiden pitäisi pyöräillä kuusivuotiaan kanssa ympäri Helsinkiä. Näkisivät, että Helsingissä on joka paikassa liian jyrkkiä mäkiä, ja suuri osa niistä turhaan.

Kuvan kuusivuotias jaksoi 11 km matkaa, muttei jyrkempiä ylämäkiä polkemalla.
"

20.06.2021 23:28:00
#473644 [+-] Piilota Suosittele

Armeijaan kaikki nämä pitkätukka/otuhipit,sateenkaarilippuineen niin huomaavat että mikä on OIKEA järjestys asioille ja paikka pippelille.

21.06.2021 20:49:14
#473895 [+-] Piilota Suosittele

>>473689 Mun historiankirjoissa he ovat lähinnä aiheuttaneet kuluja ja tehneet rikoksia. Laittakaa kaikki maahantulijat pakkotöihin muutamaksi vuodeksi ja opiskelemaan suomea, joka tottakai on yhtä vapaaehtoista kuin maassa oleskelu.

[ 9 viestiä | ]