Profeetta Kale Profeetta Kale
riemurasiassa aika ahdasmielinen spämmiboksi riemurasiassa aika ahdasmielinen spämmiboksi
Harrastus se on tämäki Harrastus se on tämäki
Typerä nainen Typerä nainen
Sitähän se kaikki on... Sitähän se kaikki on...
Keittiöeläin Keittiöeläin
muumien potretti muumien potretti
Hä? Hä?
phone and shotgun3.png phone and shotgun3.png
Jos black metal ei maistu Jos black metal ei maistu
Vahdinvaihto Vahdinvaihto
Aasialainen tanssii Aasialainen tanssii
Rupee kämppä viilenemään Rupee kämppä viilenemään
SouthPark SouthPark
teen itse lusikkauistimen part1 teen itse lusikkauistimen part1
Kirkonpolttaja Kirkonpolttaja
A Bit of Fry and Laurie - SAS - Library A Bit of Fry and Laurie - SAS - Library
Yhteiskunnallisesti kantaaottava sarjakuva 7-8 Yhteiskunnallisesti kantaaottava sarjakuva 7-8
Toimintaloma Somaliassa Toimintaloma Somaliassa
Kiina vs. USA Kiina vs. USA
Muki Muki
Reseptiikkaa viikonlopuksi Reseptiikkaa viikonlopuksi
Kartta Kartta
Morticia Morticia
 705 näyttökertaa, 23 viestiä, 0.2 MB, 1 tiedosto, 26.01.2025 18:01:18
[ + 0 | ]

vihreä helsinki

[77402] [vihrea_helsinki.png] [0.2 MB] [349x418] [] []
vihrea_helsinki.png

helsinki

(83)  · 

vihreä

(54)  · 

bensa

(39)  · 

ilmastonmuutos

(47)  · 

auto

(729)  · 

bensa kunniaan

 · 

soijakaupunki

 · 

onneks ei tarvi asua

 · 

betoniviidakko

26.01.2025 18:07:35
#676261 [+-] Piilota Suosittele

Pakko sanoa että vierastin ajatusta kun töihin maidon sijaan pomo alko tuomaan niitä Oddly Good kaurajuomia jotka on siis juurikin "kahvimaidoksi" tarkotettu. Kyl ne on ihan jees loppupelissä, toki alkuun oli heti mitä vitun kaurapaskaa tää on?

26.01.2025 20:59:35 | 21:00:23
#676323 [+4] Piilota Suosittele

Miksi kauramaidossa saa nimessä lukea maito, mutta Voimariinin nimi kiellettiin ja oli siksi pakko vaihtaa Oivariiniksi?

26.01.2025 21:22:25
#676327 [+-] Piilota Suosittele

>>676323 Oletan, että jotain tekemistä sillä täytyy olla vihreän siirtymän kanssa.
woimariini oli senverran vanha juttu ennen jo viherpesua, että se meni viellä läpi.
En usko, että parivuotta sitten oltaisiin suostuttu ottamaan käsittelyyn.

Oatlyssä ainakaan enää maidosta puhuta. Onkohan sitten jotain muita,
jossa vaihtoehtojuoma mainitaan maitona ?

28.01.2025 00:06:07
#676640 [+1] Piilota Suosittele

>>676517
Missä näin on? Niissä lukee "kaurajuoma" tms.

Sekotin maitojuomiin ehkä, en ole ikinä edes harkinnut kauramaitoa, mutta minulle sellaista on ostettu lahjaksi. Herään yöllä joskus suklaan- ja maidonhimoon, ajattele jos kaapissa olisi vain kauramaitoa...

28.01.2025 00:23:09
#676649 [+1] Piilota Suosittele

>>676640
Mjoo laktoosition maito on "maitojuoma" joka sekin vähän on hämäävä ku maitoahan se on silti vaikka sokeri poistettu :D Tolla perusteellahan jotain rasvatonta lihaa ei sais sanoa lihaks tai sokeritonta mehua mehuks jne.

28.01.2025 02:23:47
#676700 [+-] Piilota Suosittele

>>676689
Täh töh? Ideana nyt olikin että poistat sen rasvan siitä lihasta samalla tavalla ku poistat maidosta maitosokerin :D Jos rasvatonta lihaa olis luonnollisesti olemassa niin sillohan tää ei pätis.

30.01.2025 12:23:34 | 12:24:50
#677291 [+-] Piilota Suosittele

>>676323
Taitavat olla kaikki kaura juomia nykyään. Maito on vaan jäänyt elämään puhekieleen jolla kuvattiin alkuun tuotteen käyttötarkoitusta maidon korvikkeena.
Voimariinin nimen vaihtoon on EU:n säädös, joka kieltää sanan 'voi' käytön tuotteen nimessä, jos tuotteen rasvaosa ei ole kokonaan maitorasvaa.

Edit: Lisätään nyt vielä, et yhä enemissä määrin kaupungeissa jakelua surittattavat kuorma-autot ovat sähköisiä. Jopa osa pitkän matkan rekoista on sähköisiä.

31.01.2025 10:44:17
#677531 [+1] Piilota Suosittele

>>677291
On sun vibraattorikin sähköinen ja pelaa jopa useita minuutteja putkeen yhdellä latauksella, mutta mun on polttomoottorinen ja toimii tunteja!!
Hei @psyyke :ee, lets make it happen 😘

31.01.2025 17:10:32
#677565 [+1] Piilota Suosittele

>>677531
Ei mulla oo vibraa vaan SuckOMatick 5000. Toimii aurnkoenergialla ja kun tuossa ikkunan edesssä mastuboi niin kestää akku ikuisuuden. Varsinkin kesäisin.
No on mulla vibraki, mut se on niin pimeässä paikassa ettei sinne aurinko paista.

[ 23 viestiä | ]