Voitonpäivä Voitonpäivä
Yui and the pink berry channel Yui and the pink berry channel
youtubehaasteet tiivistettynä 2 youtubehaasteet tiivistettynä 2
siivoushommia siivoushommia
Tää lelu on syvältä t. shibe >:3 Tää lelu on syvältä t. shibe >:3
On Jumalan suunnitelma tällainen On Jumalan suunnitelma tällainen
Kevätbörhiäiset :3 Kevätbörhiäiset :3
Aikakausi kun Niilo22:della oli vielä lepposaa Aikakausi kun Niilo22:della oli vielä lepposaa
Nyt tuomitsen vain kauniita ihmisiä ;3 Nyt tuomitsen vain kauniita ihmisiä ;3
sai tikun pois sormesta sai tikun pois sormesta
Anonyymi kissan kuvaaja Anonyymi kissan kuvaaja
Lisäsi rautaa ruokavalioonsa Lisäsi rautaa ruokavalioonsa
hakkeri :3 hakkeri :3
A new Aniki♂ appears! A new Aniki♂ appears!
Maistuisko burgerit? Maistuisko burgerit?
Koiro ryösti Koiro ryösti
Joku paska animemusavideo mutta hassu jatkumo Joku paska animemusavideo mutta hassu jatkumo
Iine koittaa näpistellä Iine koittaa näpistellä
Intialla taitaa vielä olla jotain hampaankolossa Intialla taitaa vielä olla jotain hampaankolossa
kisse :3 kisse :3
Saat vitosen jos uskallat :^) Saat vitosen jos uskallat :^)
Geenienhansoitu ultragopnik purkaa karanteeninsa telepatialla Geenienhansoitu ultragopnik purkaa karanteeninsa telepatialla
Lisää venäläisiä sinkkuja Lisää venäläisiä sinkkuja
Deadpool pyytää anteeksi David Beckhamilta Deadpool pyytää anteeksi David Beckhamilta
 731 näyttökertaa, 25 viestiä, 1.01 MB, 1 tiedosto, 21.05.2021 04:50:00
[ + 1 | ]

Hyvä yleisö: Iiris Flinkkilän Twitter

[54005] [tiedosto.png] [1.01 MB] [877x1241] [] []
tiedosto.png

iiris flinkkilä

 · 

suvakki

(154)  · 

iris

21.05.2021 08:39:27 | 08:41:01
#465402 [+-] Piilota Suosittele

Tuollaisena se muiden valkoisten heteromiesten puolesta puhuva valkoinen heteromies näyttäytyy. Joka ei tietenkään tarkoita, että kaikki valkoiset heteromiehet olisivat tuollaisia, vaan vain ne, joilla on kova ääni ja jotka kuvittelevat puhuvansa kaikkien puolesta puhuen kuitenkin vain omasta puolestaan.

21.05.2021 09:11:55
#465410 [+-] Piilota Suosittele

>>465402 Joo ja samaan aikaan on ihan fine joidenkin mielestä lokeroida kaikki valkoiset hetero miehet samaan kastiin mutta auta armias jos sanot jotain saman tyylistä jostakin toisesta ihmisryhmästä niin olet rasisti natsi sovinisti jne.

21.05.2021 09:35:59
#465413 [+-] Piilota Suosittele

>>465410
Ensin on täytynyt olla omasta puolestaan pelkäävä ja mamuista uliseva veehooämmä. Vasta sen jälkeen tulee satiiri, joka tekee pilaa omasta puolestaan pelkäävästä ja ulisevasta veehooämmästä.

21.05.2021 09:36:05
#465414 [+-] Piilota Suosittele

>>465402 Vaikka tuo thugin kaltainen ölisijä nyt näyttäytyyki tuollaisena muille niin on siellä totuuden hiven. Se on toki monille vaikeaa poimia koska tämä näyttäytyy niin vastenmieliseltä että ylimieliset ei lähde purkamaan ollenkaan hänen ajatuksiaan osiksi ja keskustelemaan. Seurauksena sitten ääriajattelu ja sit ihmetellään mistä tää kaikki lähti. "Vihapuhetta" vastaan käydään keskustelemalla ei sensuroimalla tai jättämättä keskustelematta. Ottakaa ihmiset härkää sarvista ja jutelkaa muiden ihmisten kanssa jos haluatte että yhteiskunta olisi samalla aallonpituudella.

21.05.2021 10:14:50
#465421 [+-] Piilota Suosittele

>>465414
Tuo on suomalainen vastine ”puuro on pahaa” -pojille. On siinä ”puuro on pahaa” keississäkin varmaan joku totuuden siemen. Tosin oma lähinäkö on jo niin heikko, että itse en siemeniä näe.

21.05.2021 10:26:17 | 10:36:33
#465423 [+-] Piilota Suosittele

ulosanti on paikoin valitettavan hyökkäävää, mutta kyllähän tuossa tuodaan esille epäkohtia joihin yhteiskunnan pitäisi puuttua
mutta se olisi hankalaa eikä kiinnosta, tehdään sensijaan pilakuva ja keksitään pilkkanimi

21.05.2021 14:23:34
#465467 [+-] Piilota Suosittele

>>465402
Tuollaisena se muiden valkoisten heteromiesten puolesta puhuva valkoinen heteromies näyttäytyy.

No jos näet tuollaisena kaikki jotka ovat erimieltä kanssasi, niin en kyllä enään yhtään ihmettele :D

21.05.2021 22:44:45
#465567 [+-] Piilota Suosittele

>>465562
Voi ei, tuliko paha mieli? Olisit ajatellut silloin kun aloitit vittuilun. No mut heippa vaan! Ja muista taas tehdä joku väkivallalla uhkaileva kommentti. Se auttaa varmasti.

[ 25 viestiä | ]