Pärssisen sinfonia Pärssisen sinfonia
Ihminen ei tajua -.- Ihminen ei tajua -.-
Nam nam! Nam nam!
Riggsin Seikkailut Riggsin Seikkailut
Lojo Lojo
Kiitti mummi! Kiitti mummi!
Maailman kiltein mies Maailman kiltein mies
Revittiin puusta, ämpäri jäi Revittiin puusta, ämpäri jäi
Sherlock ja Watson. Sherlock ja Watson.
Paint_taide_näyttely_kuvakollaasi.BMP <HUGE> Paint_taide_näyttely_kuvakollaasi.BMP <HUGE>
Hmmmmmmmmmm 🤔🤔🤔 Hmmmmmmmmmm 🤔🤔🤔
Saunassa 2. Saunassa 2.
jääkaapin alalokeron tarkoitus jääkaapin alalokeron tarkoitus
Problems? t. koiro :3 Problems? t. koiro :3
Baarissa. Baarissa.
Peliparodia - F.E.A.R. [2005] Peliparodia - F.E.A.R. [2005]
Suojelus Pärssinen Suojelus Pärssinen
Retki rannalla. Retki rannalla.
Kun vähän heikotti Kun vähän heikotti
Suden Kohtalo Suden Kohtalo
Poppista Poppista
Mun! Mun!
Taimi Karhunkämmen. Taimi Karhunkämmen.
Maailma muuttuu Maailma muuttuu
 712 näyttökertaa, 2 viestiä, 3.17 MB, 1 tiedosto, 13.01.2019 13:49:29
[ + 2 | ]

Hirvikebu salaatilla

[22845] [hirvikebu.jpg] [3.17 MB] [4160x3120] [] []
hirvikebu.jpg

hirvikebab

13.01.2019 13:55:33
#146211 [+-] Piilota Suosittele

Tuli pikkase nälkä vaikka just söin. FeelsAmericanMan. En oo koskaa hirvikebua syöny mut vois kuvitella että ihan maittavat setit.

13.01.2019 14:05:46
#146218 [+-] Piilota Suosittele

>>146211
Kokemuksesta voin sanoa, että hirvenjauhelihasta saa huomattavasti helpommin juustohöylälläkin siivutettavaa kebua. Se on niin vähärasvaista, ettei ilmataskuja muodostu käytännössä ollenkaan ja selviää vähemmällä vaivaamisella.

[ 2 viestiä | ]