Bileet Bileet
Vanha metsuri Vanha metsuri
Sano nyaah Sano nyaah
derpy derp derp derp derpy derp derp derp
hämmentynyt kissa hämmentynyt kissa
Oma ihminen :3 Oma ihminen :3
kuvakommentti kuvakommentti
Myöhäisyön citygondola Myöhäisyön citygondola
Äiteen värssy Äiteen värssy
The Ancient Magus Bride The Ancient Magus Bride
:3 :3
Sushin valmistus Sushin valmistus
dabbistä :DD dabbistä :DD
Naurunappula Naurunappula
Modaamisen iloja Modaamisen iloja
Ihastuksesi Ihastuksesi
testaan vain upotusta testaan vain upotusta
Sotaa Sotaa
Blackadder Blackadder
Kauko, älä jätä minua! Kauko, älä jätä minua!
Too soon? Too soon?
kuvakommentti kuvakommentti
Futanari party Futanari party
Salvia Salvia
 678 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.22 MB, 2 tiedostoa, 01.05.2021 09:38:12
[ + 3 | ]

Demarit ja kokkarit

[53535] [20210430_141324.jpg] [0.11 MB] [1080x1156] [] []
20210430_141324.jpg
[53534] [20210501_085121.jpg] [0.11 MB] [1080x713] [] []
20210501_085121.jpg

demarit

(141)  · 

kokoomus

(99)
01.05.2021 09:53:56 | 09:54:24
#460395 [+-] Piilota Suosittele

Älkää sitten ihmetelkö,jos Halla-Ahosta tulisi joskus pm-ehdokas, että jerkku ei riitä kuin korkeintaan vähemmistöhallitukseen,jos siihenkään, kun päänaukominen on sen tapaista muihin puoleisiin päin, ettei kukaan halua tehdä yhteistyötä persujen kanssa.

01.05.2021 10:13:06 | 13:39:36
#460400 [+-] Piilota Suosittele

>>460395
Mitä jos ne saaki enemmistön, eikä tarvitse kavereita. Tai jos tarvitseeki, niin keskusta ja RKP tulee aina apuun, pyytää kuka vaan, koska on tärkeämpää "olla ytimessä kuin ulkona"...

[ 6 viestiä | ]