Pussy porn Pussy porn
teoria teoria
Afrikan neito Afrikan neito
Heaveno Heaveno
Spänkyy Spänkyy
♥Kulli-Iinee♥ ♥Kulli-Iinee♥
Hapsi ja pihvi Hapsi ja pihvi
Nugs Nugs
Savonmaankurkku Savonmaankurkku
Kreh kröh kyä piristi tyä miehem päivää!!!! Kreh kröh kyä piristi tyä miehem päivää!!!!
jethron vene jethron vene
Pahin sonjaperse tunnusti sonjailunsa Pahin sonjaperse tunnusti sonjailunsa
Remove kebab Remove kebab
Aaaahhh... Aaaahhh...
Niin paljon voittoa Niin paljon voittoa
Valaistunut börh Valaistunut börh
It's futile It's futile
Vastauksia! Vastauksia!
Loppu se kiusaaminen Loppu se kiusaaminen
"Sinä olet seuraava..." "Sinä olet seuraava..."
Broileri :3 Broileri :3
Covid-19 Covid-19
Marilyn Manson - Cake and Sodomy Marilyn Manson - Cake and Sodomy
mika mika vikana mika mika vikana
 892 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.41 MB, 2 tiedostoa, 05.07.2021 14:18:35
[ + 5 - | ]

Sinun rahoillasi!

[54982] [20210705_082031.jpg] [0.16 MB] [847x1376] [] []
20210705_082031.jpg
[54981] [Screenshot_20210705-081852_Samsung-Internet.jpg] [0.25 MB] [1079x970] [] []
Screenshot_20210705-081852_Samsung-Internet.jpg

kokoomus

(99)  · 

persut

(247)  · 

hallitus

(111)
05.07.2021 14:22:29
#477835 [+-] Piilota Suosittele

Neekeritsomput saa juttuja meidän verorahoilla. Ranskassa yritetään paranttaa työläisten oloja.

Myös persut saa puoluetukea meidän verorahoista.

En nää näissä eroa.

05.07.2021 14:47:06 | 14:48:17
#477837 [+-] Piilota Suosittele

Suomalaisuuden Liiton toiminta ja kannanotot ovat herättäneet keskustelua niin tiedotusvälineissä kuin politiikassakin. Suomalaisuuden Liitosta eronnut entinen pääsihteeri Kai Huovinmaa kuvasi Liittoa ”resiinaksi, jossa hiipuvaa vauhtia louskuttaa pari pesäpallofilosofia rohdinpaita päällään ja väinämöispäähineet päässään” ja sen toiminnan olevan ”merkityksetöntä ja ällöttävää puuhastelua, jonka ytimessä on ruotsinkielisiin kohdistuva syrjintä eli 'sekoilu kielirasismeineen

Kuulostaa pöljäilyltä.

05.07.2021 16:39:03
#477865 [+-] Piilota Suosittele

>>477840
No joo onhan toi mutta tossa ei kerrota ees että mistä tuesta on kyse tai että onko noi niitä ns. joululahjarahoja. Niitähän roiskitaan sinne tänne kun ne on budjettiylijäämää.

[ 5 viestiä | ]