Kurr? :3 Kurr? :3
Dänkä dänk Dänkä dänk
Pridejuhlaa. Ja kivaa on!! Pridejuhlaa. Ja kivaa on!!
Hommapapan muistelmat Hommapapan muistelmat
White man White man
Darra-aamu Darra-aamu
Eka naurunappula mediani Eka naurunappula mediani
Paranoiaa pukkaa Paranoiaa pukkaa
käsikalastustaq käsikalastustaq
"Kissa vieköön kyllä sull on silmät" "Kissa vieköön kyllä sull on silmät"
AoE irl AoE irl
Musikaalista Musikaalista
¡Ai Caramba! ¡Ai Caramba!
Owsla Owsla
Muks! Muks!
turvallista matkaa turvallista matkaa
Ihmeainetta! Ihmeainetta!
ilkeä suunnitelma on toteutunut ilkeä suunnitelma on toteutunut
Kyllä sinun pitäisi vielä ylettyä >:3 Kyllä sinun pitäisi vielä ylettyä >:3
Chileläiset poliisipupperit Chileläiset poliisipupperit
Slayjer Slayjer
yrittää sanoa jotain :3 yrittää sanoa jotain :3
kissavideo kissavideo
Filip DeFrancon ZUP ZUP ZUP Filip DeFrancon ZUP ZUP ZUP
 598 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.73 MB, 1 tiedosto, 15.05.2025 16:46:11
[ + 1 - | ]

työhönottajan opas

[80725] [tyohonottajan_opas.png] [0.73 MB] [1206x883] [] []
tyohonottajan_opas.png

kokoomus

(99)  · 

eliitti

(16)  · 

kapitalistisika

 · 

ahne

(8)  · 

kusipää

(19)  · 

kela

(105)  · 

työtön

(105)
15.05.2025 18:15:05
#697829 [+-] Piilota Suosittele

Itsellä on ollut kysymyksinä nuorelle, että paljonko haluat palkkaa ja löytyykö ajokortti, työturvallisuuskortti ja aktivoitu veronumero?

Ajokortti täytyy olla. Autoja löytyy, kunhan kuljette kimppakyydillä.
Työturvallisuuskortti täytyy olla tai sen käyt heti ja firma maksaa.
Veronumeron kanssa auttaa kirjanpitäjä.


Vanhemmalle;
Samat vaatimukset, mutta homma tyssää siihen, kun ei ole ajokorttia tai veronumeroa.

15.05.2025 18:43:04
#697847 [+3] Piilota Suosittele

Joku työtävieroksuva kelarotta on kehittänyt tällaisen kaavion, jonka avulla on helpompi valehdella itselleen, yliksen lampaille sekä pettyneille vanhemmilleen, miksi ei ole töissä.

15.05.2025 19:27:51
#697868 [+-] Piilota Suosittele

työkokemus on tärkein näistä. Eikä väliä onko oman alan hommia. Tärkeintä on että on ollut vähintää pari vuotta töissä lähiaikoina

15.05.2025 20:47:26
#697896 [+1] Piilota Suosittele

>>697893 Ei varmaan ihanampaa työntekijää olekkaan, joka ottaa
saikun joka käänteessä joko krapulaan tai sitten ihan vain, että
ei kiinnostanut mennä duuniin tänään.

15.05.2025 21:30:30
#697908 [+4] Piilota Suosittele

>>697868 Tämä just ongelmana kun ollut vaikka 3 vuotta työttömänä niin mihinkään ei kelpaa enää ja näin sitten saadaankin kätevästi pitkäaikais työtön tai lopullisesti työtön.

[ 9 viestiä | ]