Lääkärissä Lääkärissä
venäjän eliittiä venäjän eliittiä
osarilla ruokaa osarilla ruokaa
nainen ja laser-sääntö nainen ja laser-sääntö
mika suuttuu vain kerran mika suuttuu vain kerran
Pylly Pylly
polar bear polar bear
ihana muslimi ihana muslimi
Lontoo Lontoo
Myrskyn pamaus Myrskyn pamaus
mestarillinen ohitus mestarillinen ohitus
Videokokoelma Videokokoelma
purra tanssii purra tanssii
Pyykkipojat Pyykkipojat
uusi pituusennätys uusi pituusennätys
Naku ja pertti<3 Naku ja pertti<3
milf milf
Hieno mies Hieno mies
halusi oven halusi oven
gulag gulag
putken porausta putken porausta
hupiukko hupiukko
miten tää toimii miten tää toimii
työturvallisuus työturvallisuus
 715 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 25.04.2021 18:23:53
[ + 3 | ]

Näihin maihin lähetetään rahaa

[53333] [afr.jpg] [0.1 MB] [1008x776] [] []
afr.jpg

kehitysapu

(7)  · 

afrikka

(95)
25.04.2021 18:30:59
#458868 [+1] Piilota Suosittele

Kyllä kai kun nuo apinat ei osaa/älyä/halua hyödyntää luonnonvaroja tai muutenkaan kehittyä. Siirtomaa-ajan lopettaminen oli virhe ja veikkaan että noin 200 vuoden päästä neekeröt itsekin tajuavat sen kun edelleen elävät paskassa.

25.04.2021 19:18:38
#458877 [+-] Piilota Suosittele

Koko afrikka, lähi-itä ja osa aasiaa, sama ongelma.
Omaisuus, rahat menevät valtapitäville ja heidän lähipiirille tai klaanille joka taas käyttää rahat aseisiin, sotimiseen ja tottakai italialaisiin urheiluautoihin, sveitsiläisiin luxus rannekelloihin, ranskalaisiin muotivaatteisiin, asuntoon monacossa tai nizzassa ym "rich nigga" paskaan.
Muu kansa ( keskimäärin 99% väestöstä) saa tienata sen 0,4€ päivässä orjatöissä tai päästä palkkakuopasta peräti 5-20€ päivä ansioihin + mitä saa ryöstettyä, värväytymällä johonkin armeijaan (kapinallisten, naapurimaan kapinallisten tai oman maan viralliseen), tosin todennäköisyys väkivaltaiseen kuolemaan kasvaa tuon jälkeen mutta who care´s kun "Ugala bugala monneyy!" tai "Allah ackbar, 72 neitsyttä odottaa!"

25.04.2021 22:24:40
#458948 [+-] Piilota Suosittele

Jos 20-vuotias neekeri jota voi pitää aikuisena ajattelisi 20v tähtäimellä tulevaisuuteen, voisi hän nauttia 40-vuotiaana rikkaana miehenä tulevaisuudesta. Miksi neekeri ei tähän kykene?

Käytän sanaa neekeri jotta kaikille tulisi asiani selväksi, en rasistisessa mielessä. Inhoan myös valkoisia neekereitä ja rasisteja vailla syytä rasismiin.

26.04.2021 17:12:39
#459050 [+-] Piilota Suosittele

>>458963
Yhtä paljon kuin Suomen infran, luonnonvarojen ja teollisuuden kohdalla (monimutkaisempaa), pitäisi Afrikan valtioiden pakkolunastaa nimellistä summaa vastaan nämä luonnonvarat.

He eivät sitä tee, koska pieni päättävä piiri saa kehitysapurahat ja sievoisen palkkion lisäksi.

[ 6 viestiä | ]