nostetaan nää rautapalkit tästä nostetaan nää rautapalkit tästä
heimosenkeimo lounaalla heimosenkeimo lounaalla
Alumiinia voi hitsata ihan kotikonstein Alumiinia voi hitsata ihan kotikonstein
pirtelö pirtelö
Ihana nainen Ihana nainen
eui mitään homoa eui mitään homoa
naiskuski naiskuski
onx teil alexaa onx teil alexaa
nyt salille nyt salille
savumerkeillä savumerkeillä
halipula halipula
suorituspaineita suorituspaineita
varasti sähköä varasti sähköä
Pelastakaa Kalevin Poonukset Pelastakaa Kalevin Poonukset
mukavia pelihetkiä mukavia pelihetkiä
kohta on talvi kohta on talvi
Boris Groh: Our Lovely Neighbor Boris Groh: Our Lovely Neighbor
Ihana hoitsu Ihana hoitsu
Työttömyyden mm-kisat Työttömyyden mm-kisat
Makutesti Makutesti
on keksiviikko on keksiviikko
ammattilainen ammattilainen
wc-paperiteline wc-paperiteline
strigoi imee spermat strigoi imee spermat
 684 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.25 MB, 1 tiedosto, 25.04.2021 19:38:04
[ + 0 | ]

Henkka servaa kaikki 🤦‍♂️

[53334] [20210425_193721.jpg] [0.25 MB] [1080x1245] [] []
20210425_193721.jpg

demari

(108)  · 

nolo

(8)
25.04.2021 23:09:25
#458965 [+-] Piilota Suosittele

Henri voisi käydä hieman juttelemassa Puolassa tai Tshekeissä ihmisten kanssa tuosta asiasta.

Voi olla, että Henriä ei enää koskaan löydettäisi tai ainakin Henri löytyisi noiden mielipiteidensä kanssa pahoin piestynä sairaalasta.

26.04.2021 00:45:57
#458972 [+-] Piilota Suosittele

>>458965 Samoin ukrainassa https://fi.wikipedia.org/wiki/Holodomor
Virossa on myös varmasti erimieltä olevia ihmisiä joiden isovanhemmat saattoivat stalinin aikaan saada työkomennuksen siperiaan jossa reipasta leiri elämää tarjottiin 5-20 vuoden ajan ja kunhan siitä selvisi hengissä sai ehkä palata synnyin seudulle.
Eli jätkä on joko rölli tai pahimman aivovaurio tason idiootti jolle suljettu osasto on ainoa sijoitus paikka.

26.04.2021 17:39:44
#459064 [+-] Piilota Suosittele

>>458972

Juuri näin.

Tallinnan miehitysmuseossa olen käynyt muutaman kerran. Ensimmäinen kerta oli sen verran raju kokemus, että sieltä pois lähdettyäni pohdin, että miten ihmeessä virolaiset eivät juokse vähintään pesäpallomailojen kanssa jokaisen venäläisen perässä. Tunne oli aika vahva ja veljeskansan puolella 101%. Yhtä vahvaan tunteeseen pääsi Krakovassa Schindlerin tehtaassa ja myös juutalaiskortteleissa. Schindlerin tehtaassa puolalaisen Magdan johdolla ensin oli tunne, että pesäpallomaila tänne ja natsivanhuksia metsästämään koloistaan. Loppupuolella Magda johdatti matkan kommunistivallan aikaan ja pesäpallomailaa kaivattiin taas kaikkea punaista väriä kohti. Magda kertoi itse museon näyttelyn ulkopuolelta asioita (josta tehtiin paljon kysymyksiäkin) 70-, 80-, ja 90-luvun Puolan ajasta ja erityisesti Puolan todellisen itsenäistymisen ajankohdasta (1989-1990) kun kommunismi saatiin häädettyä pois.

Tunne oli toki voimakas myös Prahassa kommarimuseossa. Voi helvetti sitä meininkiä.
Kyseisessä museossa oli hienoja huoneita, joissa näytettiin vanhoja videopätkiä, sotakoirat haukkuivat ja muuta mukavaa.
Kommunismin häätäminen Tshekeistä oli hurja juttu. Ihmiset polttivat itseään toreilla ja turuilla. Porukka oli kunnon mielenosoituksissa, joissa undercover-kommarit löivät ihmisiä kuin vain kommarit lyövät eli ihan sikana.

Virossa loppujen lopuksi eletään venäläisten ja venäläistaustaisten kanssa melko sulassa sovussa, mutta esimerkiksi Liettuassa tilanne on karumpi. Presidenttikin aukoo Nato-joukkojen parveillessa ostareilla Venäjän suuntaan rohkeasti ja kunnolla. Liettuasta olen tuonut/tuottanut useita autoja ja tutustunut 80-luvun alussa syntyneeseen mukavaan ja avoimeen tyyppiin ja ei ole Neuvostoajoista eikä Venäjästä kaverilla oikein hyvää kerrottavaa. Kyseisellä heebolla oli myös periaate alkoholin tuomiseen Suomeen: Ei venäläistä alkoholia. Suomalaista viinaa Tallinnasta tai sitten liettualaista jo Liettuasta mukaan.

Latvia jäikin siihen sitten väliin, mutta ei sielläkään venäläisiä kehuta. Kesäisin siellä tuntuu aina kuulevankin enemmän saksaa kuin venäjää. Niin... sen mitä kännisten ruotsalaisten molotukselta kuulee.

[ 6 viestiä | ]